A rozsda szempontjából nagyon sérülékeny terület a fűtőcsatornák végének sarka, a probléma a két ponthegesztett fémlemez, amely rozsda és rothadás gócát hoz létre. Csak akkor cserélheti ki a külső részt (lásd a Cserealkatrészek és opciók fület), ha a belső rész nem rozsdás. Ebben az esetben célszerű a teljes fűtőcsatornát kicserélni, és ne zsúfoljon el sok apró javítási alkatrészt. Sajnos sok amatőr restaurátor van, aki egyszerűen kicseréli a külsőt és a belsőt úgy hagyja, ahogy van, aminek következtében a megjelenés tiszta, de belátható időn belül újra megjelenik a rozsda, a rozsda folyamatát nem leállítják, hanem egyszerűen elrejtik. Oldja meg a problémát a forrásnál, távolítsa el az összes rozsdát (homokfúvással), és cserélje ki a rozsdás részeket, csak akkor jó úton halad a minőségi helyreállítás felé. Az itt említett komplett kereszttartók nemcsak a fűtési csatornák mögötti részt helyettesítik, hanem azt a megemelt élt is, amelyen a pad ülés mögötti hátsó csomagtartó fémlemez támaszkodik, és amelyen a fűtőcsövek áthaladnak. Az alsó lemezre szereléshez szükséges lyukak még nem készültek el, fúrni kell őket. A fűtési kivezetések összeszereléséhez szükséges hegesztőanyákat továbbra is fel kell szerelni, példaként használhatja a régi alkatrészt, és újra felhasználhatja a meglévő hegesztőanyákat. Mielőtt elkezdené ezt a munkát, győződjön meg róla, hogy minden a helyén van, ne felejtsen el cinkspray-t használni a fémlemez részek között, és tömítse le a varratokat, hogy a nedvességnek a jövőben ne legyen esélye. Megjegyzés: Ezek az alkatrészek 1964/7-ig is használhatók a korai bogarakhoz, de szükséges a fűtőcsövek cseréje (fütésbakelit) (1095-7) a szivacstömítéssel (1095-700) és a gumikarmantyúval (1080-5) (lásd itt a Kapcsolódó alkatrészeket).