9. heti hírlevelünket olvashatjátok
Sziasztok, Volkswagányok!
Talán az első és legfontosabb hírünk, melyet már a múlt héten beharangoztuk, a 2023-as évben megrendezésre kerülő első rendezvényünk (Mert lesz biza több is!) A Tavwaszi Börze és Nyílt nap a Bug Parts Kft-nél! Ismét bízunk az anyatermészet jóindulatában, és mindent megteszünk a jó hangulatért! Természetesen a részletekkel hamarosan és bővebben jelentkezünk! Az esemény időpontja 2023. március. 25. (szombat), 9–15 óra között várjuk a vendégeket, illetve a rendezvényre látogatókat.
Heti bemutatóink
Nem minden benzinpumpát kell kidobni. Van olyan típus gyárilag, amelyik szétszedhető és felújítható. Az ehhez szükséges készleteket a rendelkezésetekre tudjuk bocsátani. Ilyenkor persze mindig elmondjuk: ha a motorról leszereljük az üzemanyagszivattyút, akkor érdemes az alatta lévő alkatrészek állagát is megvizsgálni. Mennyire kopott a lökőrúd, milyen állapotban van a bakelit. Persze a visszaszereléshez szükséges tömítésekről sem szabad megfeledkezni!
1684-01, 1690, 1685-12
Belülről is zárható az öreg Volkswagen. Ehhez egy ajtógombót kell lenyomni. Persze az anyagát tekintve ez is műanyag. Így lehet, hogy már ideje lesz egy cserének! Választék már ebből is van és bizony pár évvel ezelőtt ezt még nem tudtam volna elmondani. Néhány fa verzió már akkor is elérhető volt, most itt a gyári kinézettel megegyező darab, vagy esetleg az EMPI gyártmányú fémből készült változat is!
0512-2, 0512-950ECO, 0512-250
Kapva kapj! Bizony ez a szürke típusú doblemez, mely minőségét tekintve kiváló kategóriába tartozik, most akciósan beszerezhető üzletünkben. Persze aki nem szeretné kidobni a karosszériába gyárilag beépített lemezt, annak figyelmébe ajánljuk a felfüggesztés javításához szükséges elemeket.
0880-9, 0880-9-10
Van megoldás a gyártási évjáratkülönbségek orvosolására! Ilyen megoldás lehet az ajánlatunkban szereplő beépítő adapter is, mely a váltókülönbségek miatt adódó beépítési problémákra kiváló ellenszert biztosít a szakavatott kezek számára.
1494-1, 1494-2
Belgiumi hírek, újdonságok
A BBT-nél azon dolgozunk, hogy a hobbitokat tudjuk segíteni és támogatni, hogy minél több jó és hasznos alkatrésszel lássunk el Benneteket. Így segítve, hogy a klasszikus Volkswagenek felújításai egyszerűbb legyen és azok az utakon maradjanak. Minden héten elhozzuk Nektek újdonságainkat, köszöntünk szeretettel!
Egy egyszerű de nagyszerű termékkel indítunk amire az osztott-ablakos buszodnak mindenféleképp szüksége van. Ezek az új rögzítőbilincsek tartják a fékcsöveket az első tengelynél a helyén. Megakadályozza a fékcsövek súrlódását kormányzás közben, így biztosítva a biztonságos fékrendszer állapotát. Sokszor hiányzik, sérült vagy már elöregedett és elfáradt az évtizedek alatt. Mostantól elérhető a tökéletes cseredarab.
Eredetileg a zsírzófejek mögött van rögzítve. NOS darab minta alapján, saját BBT gyártás.
A hátsó tengelyen található rögzítő klipszet itt találjátok:
1269-210, 1269-215, 1269-225
Szintén sikeresen befejeztük a Bogár és Typ3-as hátsó felfüggesztésnél lévő ütközőgumi konzol gyártási folyamatát. Az olajos féltengely lengőkarjain találhatóak ezek a ütközőgumi konzolok. A konzolok minden 1959 utáni olajos féltengelyes Bogár és Karmann Ghia-ra megfelelő illetve az össze Typ3-asra ami olajos féltengelyes.
Szintén saját BBT gyártás NOS alkatrész minta alapján.
És a hozzá való gumiütközőt itt találjátok:
1457-050, 1457-060, 1457
Még egy rögzítőbilinccsel gyarapodott kínálatunk. Viszont ez, az üzemanyagcsövet biztosítja a megfelelő helyen a ventilátorház bal oldalán a motortérben. Egy kis darab gumicsövet elvágva és a bilincs alá helyezve megakadályozhatod a rézcső súrlódását a bilincsben.
Az első generációs 36 lőerős motorokhoz a benzinpumpa és az alváz közötti üzemanyagcsövet itt találjátok:
0979-520, 0979
Volkswagen sajtóhírek
Megérkezett a legfrissebb ID3-as Volkswagen
Az ügyfelektől kapott visszajelzéseket figyelembe véve dolgozta át az ID 3 külső és belső jellemzőit, valamint tudását a Volkswagen. A frissített kiadást nem lesz nehéz felismerni, ha tudjuk, mit keressünk. Elöl optimalizálták a légbevezető nyílásokat, megnövelték a festett felületek arányát. Új a lökhárító, a szélvédő tövéből pedig eltűnt a szokásos fekete sáv, aminek következtében az első gépházfedél hosszabbnak tűnik. Ugyanezt a hatást éri el a doblemez és a gépházfedél szintbeli eltolása.
A szép képeket és a teljes cikkte ITT találjátok.
Megmenti a rajongóit a Volkswagen
Nem kellett sokáig várni arra, hogy bejelentsék, lesz folytatása az idén (is) elmaradó GTI-találkozónak. A következő eseménynek már egyenesen a Volkswagen főhadiszállása ad majd otthont.
Az első wolfsburgi GTI-találkozóra azonban a gyors döntés ellenére is csak 2024-ben kerül sor, de annak tervezésében a rajongók ötleteit is várják, de emellett más meglepetésekkel is készül a Volkswagen. A GTI-közösség első összejövetelét 1982-ben rendezték meg, ám akkor még csak 100-an vettek részt rajta, azóta viszont gigantikus eseménnyé nőtte ki magát: a legmagasabb látogatószámok már a 200 ezer főt is elérik.
Forrás és a cikk teljes változata ITT olvasható.
Heti kisfilm ajánlónk
Folytatjuk buszos sorozatunkat, mely már az 50. résznál jár! Tetőcsomagtartó, ajtó igazítás, kis glett... no és még egy két dolog!
FILM ITT.
Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team