
10. heti hírlevelünket olvashatjátok
Sziasztok, Volkswagányok!
Március 25. Bug Parts nyílt nap és Tavwaszi börze a Gyömrői úton, a telephelyen és a kertben, valamint az üzlet teljes területén. 8 órától várjuk a kereskedőket (tudjátok a kereskedőkön azokat a magánszemélyeket értjük, akik a saját dolgaikat árulják, nem kereskedelmi mennyiségben) 9-től pedig nyitva a kapu a vendégek előtt. A programhoz tartjuk magunkat, grillparti lesz, azzal a változással, hogy Gergő, aki a múlt évben sütötte és készítette számunkra a fínom tálakat, most nem ér rá, de mire a rendezvény elkezdődik, biztosak vagyunk benne, hogy egy másik Grill Mesterrel pótoljuk őt.
Az idei rendezvényre is kötelező a regisztráció!
Egy kis online űrlapot kell kitölteni, melyben néhány apró kérdés szerepel (pl.: kereskedőként, vagy látogatóként érkeztek a rendezvényre, hányan érkeztek a nyílt napra? stb. stb.)
Az űrlapot itt találhatjátok:
LINK
Várunk mindenkit szeretettel!
Megérkeztek a héten a karórák, melyek a kilométerórára hajaznak. Kiváló minőségűek, és nagyon esztétikusak. A terméket megtaláljátok a facebook oldalunkon és a webshopban is!
LINK
Ismét sportos hangulatban telt a hét!
A busz meglehetősen tágas, mégis sokak használták úgy a járgányt, hogy a pótkereket a fülke orrára szerelték fel. Ez most is lehetséges az alábbi kiegészítő rögzítővel. De, hogy ne csak egy abroncs legyen ott, borítás is beszerezhető az abroncsra. Nincs ez másképp a bogárnál sem, itt a pótkerék egy szerszámtartó borítóval is befedhető!
0891-997, 0580-10, J12087
Van néhány alkatrészünk, mely jól jöhet a sportos sebességcsúcsokra törő öreg Volkswagenek számára. Ha sport karburátorban gondolkozol, akkor itt vannak azok a kiegészítők, melyek szükségesek lehetnek a felszereléshez és a működtetéshez.
2155, 2157-100, 2107, 2107-9
Ne várd meg, míg Frédi és Béni hajtja majd a buszt! Itt az idő a kabin fenéklemezek rendbetételére! Ne halaszd el, tervezz előre, most megvásárolhatóak a megfelelő lemezek a vezetőrész és anyósülés alá!
0891-119, 0891-150, 0891-151
Belgiumi hírek, újdonságok
Engedjétek meg, hogy újabb hírlevéllel kényeztessünk Benneteket, elvégre péntek van!
Sok-sok kutatómunka és még több fejlesztés után sikerült elhozni Nektek az 1972 után gyártott T2-es buszok váltó orrnál lévő váltótartóbakját. '72 és '79 között gyártott buszoknál két típusú bak létezik. Kiderítettük, hogy a 002-es váltók bakjainál más az orr kialakítása mint a 091-es váltók esetén. A 002-es típusú bakok villái enyhén hosszabbak. Ha egy 091-es bakot használsz a 002-es váltóhoz a bakon lévő villák nem fognak teljesen beülni az alvázon lévő helyükre. Egyszerűen azért mert a 091-es váltó kicsit hosszabb mint a 002-es.
Egyelőre a 002-es típushoz való bakot találjátok meg nálunk. A 091-es verzióhoz már gyártás alatt van és hamarosan elérhető lesz!
Cikkszám: 1489-765
A váltótartó bakok rögzítő konzoljait itt találjátok, ezek mindkét típusú váltóhoz jók:
1489-760, 1489-764
A BBT saját gyártása, saját szerszámokkal!
A '68 és '71 közötti T2-esekhez a bakot és a konzolt itt találjátok:
1489-740, 1489-745
Szintén a T2 Baywindow buszokhoz egy újdonság. Ezeknél a buszoknál a kézifékkötél állító anyacsavarok elég speciálisak. Négyzet alakú és íves kialakításúak, így egy 13-as franciakulccsal állítható. Az íves oldal tartja fixen a helyén, egyszerű és hatékony. Nincs szükség önzáró anyacsavarra. Ez a termék is saját gyártás! Párban értékesítjük.
0929-210
A T3-as buszokat, amiket T25-nek is hívunk, kétféle váltórudazat-porvédő gumival szerelték. Egyik a koraihoz, másik a későihez. '79-től '82-ig vékonyabb átmérőjű váltórudazattal látták el a T3-asokat így a porvédőn lévő nyílás is kisebb. Az igényességre és a tökéletesre törekedve hoztuk Nektek el ezt is. A korai T3-asoknak is joguk van a megfelelő alkatrészekre! Darabra értékesítjük ezt a szintén saját gyártású alkatrészt.
1409-609
Volkswagen sajtóhírek
Teljes hajtásrendszert fejleszt a Volkswagen elektromos autók számára
Az akkumulátorok, a töltés és az elektromos főegységek szakterületein kínált betekintést elkövetkező e-autó-fejlesztéseibe a Volkswagen Group Technology a 2023-as Tech Day alkalmával. A középpontban a jövő elektromos hajtásrendszere áll. Ennek szellemében a Volkswagen az összes alapvető főegységet házon belül kívánja biztosítani, az akkumulátorok és az elektromos motorok mellett immár az impulzus-inverter és a hőmenedzsment-rendszerek fejlesztését is önállóan végezve. Az ily módon közös forrásból származó Volkswagen hajtásrendszer jelentős hatékonysági és költségelőnyöket kínál: már az egyes alkatrészek optimális összhangjával is akár 20 százalékkal növelhető a gazdaságosság.
A cikk folytatása és teljes változata itt olvasható: LINK
Egy kis érdekesség egyedi kategóriában
Furcsa és ronda, mégis kellene ez a félbevágott Volkswagen. Arányai miatt elég érdekes összképet mutat a képeken látható Volkswagen Bogár. LINK
Folyton folyvást folytatjuk a hét buszfelújítást
Belehúztak a fiúk. Fényezési előkészítés és egyéb csemegék várják a felújítást követő nézőket 45 percben. Remek, remek!
Film link.
Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team