11. heti hírlevelünket olvashatjátok
Sziasztok, Volkswagányok!
A világ még mindig a káoszkeltés folytatásában dübörög és zajlik, de mi csak volkswagenest játszunk. Nem veszünk részt ebben a dologban. Nekünk minden figyelmünket lefoglalja a munkánk.
Illetve a kedvencünk, és ebben fanatikusan hiszünk is! Megtörtént eset... egy pásztor ember egész második világháború alatt fent legeltette a hegyekben a nyáját... nem kellett lemennie a faluba és a városban sem. Közben nem tudta, hogy a második világháború lezajlott körülötte. Nos, mi is inkább az öreg Volkswagenekkel foglalkozunk és ezen dolgozunk a BBT Belgiummal együtt!
Ne feledjétek, a jövő héten szombaton Tavwaszi Börze és nyílt nap a BugParts Kft.-nél!! Azon dolgozunk, mint a novemberi találkozónkon is, hogy minél színesebb és élménydúsabb találkozás legyen a következő hétvége!
De... Dolgozunk a Somogyi Nyár rendezvényünkön is! Már harmadszor! Hamarosan jövünk a szállás árakkal! Nincs baj! Jó? Mindenki ki fogja tudni fizetni a szállás árakat. Nagyon jók az árak! Fantasztikus ember a kempingesünk! A szomszéd szállás részletein egyezkedünk, és erről is további információval fogunk jelentkezni!
Jövő hét szombat tehát börze. Kereskedők, 8 órára gyertek! A nézelődőket, látogatókat 9 órára várjuk! 15 órakor kapuzárás. A regisztrációs lapot (melynek kitöltése kötelező) a facebookoldalunk találjátok. Illetve a hírlevélben ITT.
Fék alkatrészek, gumiperem a hét ajánlatában!
Néhány alap dolog, ami kellhet egy fék felújításához... fékpofaszett, esetleg fékmunkahenger és fékdob, vagy fékbetét, ha nagyobb felújítást tervezünk, akkor fékalaplap és rugókészlet is jól jöhet! Ezeket érdemes minden évben akár többször is, vagy épp nagyobb megtett kilométer után rendszeresen ellenőrizni!
1232, 1291-400, 1210-ECO
Ha időt és energiát szánunk a fékrendszerre, akkor megéri egyet kanyarodni az utastérben lévő kézifékkarhoz is. Nos ha elkopott, vagy ronda a fényezése, az egész kart lecserélhetjük, akár króm kivitelű darabra is. De ezzel még nincs vége. A hozzá tartozó burkolat, azaz a gumibéka, a kézifékkötél és a leszorítókonzol is megvásárolható a felújításhoz.
0521-010, 0708, 0920-01, 0929-250
Jól mutat, ha a kerék színes. De nem csak a felnit lehet színre fújni. Magát a gumiabrancsot is kiegészíthetjük egy gumi peremmel, amely lehet fehér, vagy az autó festéséhez passzoló darab.
2539-815, 2539-615, 2539-515
Van, hogy csak apró dolgon múlik a tökéletes működés. A pedáloknál is szét lehet csapni a rossz alkatrészek között. Az elfáradt rúgótól kezdve a megvezetőrúdon át, a taposógumiig bármi elfáradhat egy 30 évnél idősebb autóban. Egyszerű és nem drága dolgok ezek. Mégis némi gondoskodással és egy-két alkatrész cseréjével bizony meghálálják törődést és a használat közben növelik a kezelhetőség élményét.
0285-045, 0287-100, 0284-150, 0275-3
Belgiumi hírek, újdonságok
Csodálatos a világ amiben élünk! Nincs is izgalmasabb és érdekesebb mint az emberek, amit létrehoznak, mondanak és csinálnak. Minden igyekezetünkkel azon vagyunk, hogy jobbnál jobb alkatrészekkel lássunk el Benneteket klasszikus Volkswagenjeitekhez. Mint minden héten, most is szeretnénk bemutatni Nektek a legújabb fogásainkat.
A régi szép időkben amikor szükségünk volt egy alvázgerinc alsó javítólemezére elmentünk egy bontóba és kivágtuk magunknak vagy egy donort szabadítottunk meg ettől a részétől.
Manapság szinte minden VW megmentésre és újjáélesztésre kerül így a donorok egyre ritkábbak. Többé nem kell keresgélni ezt a javítóelemet, elhoztuk Nektek a tökéletes cseredarabot.
A kor az ellenségünk, az autók öregszenek, elhasználódnak, rozsdásodnak és napról-napra rosszabb állapotba kerülnek. Amikor a szeretett Bogarad főfékhengere elkezd szivárogni várható, hogy hamarosan cserélni szükséges az alvázgerinc alsó részét. 128 cm hosszú, a gyárival megegyező mintázattal, erős 2mm vastag lemezből készül. Ennek köszönhetően az illeszkedés tökéletes.
Igényes másolata az eredetinek, egy kicsi de annál lelkesebb gyártótól.
Minden Bogárba, Karmann Ghia-ba és Typ 181-be, de nem passzol a 1302/03-ba!
0869-050
BBT Pascal saját 1962-es áruszállító buszán rázkódó csomagtérajtó kitámasztója vezetett oda bennünket, hogy legyártassuk ezt az eredetivel megegyező gumigyűrűt. Ezzel végérvényesen megszüntettük ezt az idegesítő zörgő zajt!
Minden '55 és '63 között gyártott busz ezzel a rázkódás elleni gumigyűrűvel gurult ki a gyárból. Sajnálatos módon az évtizedek alatt ez a kicsi alkatrész szinte minden esetben elveszett. A későbbi, '64-'72, buszokon ugyanezt a gumigyűrűt használták a lábnál tálható középső fűtéselosztó karon is. A 1992-ig gyártott, kis csomagtérajtós brazil buszokon is megtalálható. A kettős használhatóság végett különös figyelemmel gyártattuk le a megfelelő méretezéssel. Darabra értékesítjük.
0157-604
Minden 1961 után gyártott kormánymű tetején található kettő záródugó, hogy a kenőanyag bent, a szennyeződés kint maradjon. Már ezt az apró, de annál fontosabb alkatrészt is megtaláljátok nálunk. Minden '61 után gyártott Bogár, 14-es és 34-es Karmann Ghia, Typ 181 és az összes Typ 3 kormányművébe ez kell! Valamint az 1974-ig gyártott 1302-03-asokhoz is. Fogasléces kormányműhöz NEM jó!
1368-080
Volkswagen sajtóhírek
Búcsúzik a VW Golf, ez jön helyette!
Vadonatúj alsó-középkategóriás ferdehátú modellt mutatott be a Volkswagen. Az ID. 2all tisztán elektromos lesz, mégsem kerül majd többe 25 ezer eurónál. Olyan tágas, mint a Golf, olyan olcsó, mint a Polo: ezt ígéri frissen bemutatott újdonságáról a Volkswagen. Az ID.2all tanulmányautóval megelőlegezett szériamodell a moduláris elektromos padlólemez (MEB) új generációs, belépő szintű verziójára fog épülni, és a tervek szerint 2025-ben lép piacra.
A cikk teljes változata és a képek itt olvasható: ITT
Heti rövidfilm ajánlatunk:
Egy kis rövidített busz javításába és működésébe tekinthetünk bele az alábbi kis videóban. Bár én ezeknek a járgányoknak sosem voltam híve, mégis érdekesnek találom a linken található tartalmat: LINK
Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team