18. heti hírlevelünket olvashatjátok
Sziasztok, Volkswagányok!
18. heti híreinket olvashatjátok. Az online bejelentkezés a héten elmaradt, de így is jut jó hír a hétre!
Jó állapotban van a Balaton! A múlt év szezonvégére megsínylette a vízálás a nagy forróságot. És a csapadékhiányos ősz tovább rontotta a helyzetet szeretett nagy tavunknál. De mint mindig, a tél meghozta a várt fordulatot. Megtöltötte a tavat tápláló ereket, melyekből aztán a tó újból megfelelő töltöttségi állapotba került. A tavaszi sok csapadék csak tovább javított a víz minőségén. Badacsonynál szinte a beton oldalpart tetejét nyaldossák a hullámok. De jó hír ez nekünk, hiszen hamarosan a Somogyi VW Nyár rendezvényünk alatt is jól fog esni a csobbanás a vízben! Itt volt az ideje, hogy a rendezvényt Balatonközelbe hozzuk, és nem is kívánhatnánk többet!
Fontos, előző heti híreink a Somogyi Nyár fesztiválról
Elindult a helyfoglalás a SomogyiVWNyár 2023-as rendezvényére. A kempingben a sátor és a parcella helyek a kempingkocsag@gmail.com email címen keresztül igényelhetőek! A faházakkal kapcsolatban remélhetőleg hamarosan kapunk fix tájékoztatást!
Sátorhely:
Sátor + autó 2400.-/éj
2200.-/fő/éj
Gyerek :1500.-/fő/éj
Kutya: 1500.-/fő/éj
Áram: 1200.-/nap
IFA: 450.-/nap/fő 18 év felett
50-79nm parcella :
1 autó + lakókocsi 3000.-/nap
2200.-/fő/éjszaka
Gyerek 2-14 év 1500.-/fő/éj
Áram: 1200.-/nap
IFA: 450.-/fő/nap 18 év felett
70-89nm parcella
1 autó + 1 lakókocsi 3600.-/éj
2200.-/fő/éj
Gyerek 1500.-/fő/ éj 2-14 év
Áram: 1200.-/nap
IFA: 450.-/fő/nap 18 év felett
90-110 nm parcella
1 autó + 1 lakóautó
4200.-/éj
2200.-/fő/éj
Gyerek: 1500/fő/éj
Áram: 1200.-/nap
IFA: 450.-/fő /nap 18 év felett
Valamint fontosnak tartom megjegyezni, hogy ez nem csak a mi rendezvényünk, hanem közös, így nagyon szívesen fogadjuk az ötleteket a programokkal, kirándulással kapcsolatban, valamint aki szeretne tombolára ajándékot felajánlani, azt is megteheti! Az 5leteket és a felajánlásokat az info@bugparts.hu-ra várjuk.
Benzintartály, elektromos-pumpa a hét ajánlatában!
Nem is olyan egyszerű, ami egyszerűnek látszik... mert a nagy teljesítményt a megfelelő üzemanyaggal kell ellátni! Nem mindegy a nyomás, nem mindegy, hogy mechanikus vagy elektromos pumpát használunk! Ez a modernebb rendszerekre még1x úgy igaz! A dupla karburátor ellátását is érdemes jól kiszámolni és megtervezni... Az ehhez szükséges berendezések beszerezhetőek üzletünkben! Még az újabb injektoros autókhoz is tartjuk a pumpát!
1686, 1686-050, 1686-060, 1685-125, 1686-100, 1686-200, 2171, 1686-210, 1689
Már az is elenyészik, ami 50 éve bírja! Mert eljön a perc, amikor áteszi magát a rozsda, és elkezd folyni az üzemanyag az üzemanyagtartályból. Volt az a pillanat, amikor elkezdett nőni a kereslet a tartályok iránt, és ezt már a bontott alkatrészekből nem lehetett kiszolgálni, arról nem is beszélve, hogy a bontott alkatrész sem örökéletű! Kellett az új, és ezt látták a pótalkatrészgyártók is!
Most egyéb tényezőre nem térnék ki, mi az ami felgyorsította ezeknek az öreg daraboknak a tönkretételét. Lényeg, hogy van mihez nyúlni, van mire kicserélni!
Néhány tartályt bemutatunk mostani ajánlatunkban!
0492-918, 0492-925, 0492-070, 0492-4
Hírek Belgiumból
Hszi Csin-ping kínai elnök tárgyalt Zelenszkíjvel, Ukrajna elnökével. Befejezni a háborút igen okos ötlet. Dél-Korea elnöke, Jun Szogjol meglátogatta amerikai kollégáját, Biden elnököt. Próbálják erejüket demonstrálni Észak-Korea felé. Senki sem tudja, hogy ez okos öltet... vagy nem. Szudánban folytatódnak a harcok az egykor baráti viszonyban lévő két tábornok között. Ez rossz ötlet. Putyin elnöknek inkább bunkerban kellene laknia, mint a felszínen. Milyen szegényes ötlet.
Az infláció-szörny elveszőben van. Na, ez egy tökéletes ötlet. Élelmiszer árak kiegyenlítődni látszanak. Ez egy még jobb ötlet. Milyen egy hét!? És van még részetekre több!
Köszöntünk híreinkkel!
A Dieter Schmidt Lorenz készletéből előhalásztunk egy jókora mennyiségű NOS (régi de új) eredeti 123mm hosszú önindító csavart. Az önindítót a '75-'79 között gyártott Bay Window és az 1982-ig gyártott léghűtéses T25/T3-as buszokban egy 123mm-es csavar rögzíti a helyére. Illetve az automata Bogarakat is ezzel a csavarral szerelték 1970-ig.
A kuplungház az automata 091-es váltókon kissé hosszabb ami indokolja, hogy ez a csavar is hosszabb legyen.
A standard önindító csavarok a kézi váltós Bogarakban és Buszokban 1974-ig 110 mm hosszú és a 1593-as cikkszám alatt találjátok.
1593-020
Ahhoz, hogy megnöveljük a löketet a motorban, egy hosszabb hajtókarra van szükség. A hajtókar hosszának a főtengellyel arányosnak kell lennie. A hosszabb kar szükséges ahhoz, hogy a motor szépen egyenletesen járjon és megakadályozza a korai kopást és elhasználódást. Mostantól, egy árban gazdaságosabb króm-molibdén hajtókar szettet tudtok megvásárolni tőlünk az AA Performance-tól 13,5128 cm (5.325′ ) hosszban. Type-1-es hajtókarcsapággyal szerelhető. Egy szettben 4 hajtókar és a hozzávaló speciális csavarok találhatóak.
1602-155
A króm-molibdén hajtókarok speciális csavarokkal vannak szerelve. A standard csavart itt találjátok: 120 és annál több lóerős motorhoz az eredeti ARP csavarokat ajánljuk. Darabra áruljuk.
1602-296
Volkswagen sajtóhírek
Olyan Golf került elő a pajtából, amilyet még vad álmainkban is ritkán látunk Egy németországi pajtában tengette az elmúlt éveit az a Volkswagen Golf, ami olyan hosszú, mint kettő másik, és aminek láttán csak kérdések merülnek fel az emberben. A cikk teljes változata és a képek a LINKen tekinthetőek meg.
LINK
Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team