31. heti híreinket olvashatjátok
Sziasztok, Volkswagányok!
31. heti aktuális híreinket olvashatjátok!
Még van idő egy jó bulira odaérni! Azért ezt a nyarat nem fogadta kegyeibe fortuna. Egymást érik az esők (legalábbis a Balaton környékén), és nincs olyan kimondott nyári kánikula, melyben igazán jót lehetne fürdeni, nincs éjjel az az igazi meleg, amikor jót lehet bulizni. De van még időnk! Még itt van az egész augusztus! És persze szeptemberben is szokott még jó hétvége lenni! Rendezvények voltak, vannak, és megígérjük, dolgozni fogunk azon, hogy legyenek is!
Ne feledjétek, együtt lenni egy életre szóló élmény!
A legfontosobbat megmenteni!
A két legfontosabb dolog, amire vigyázni szoktunk az, hogy az autónak meglegyen, megmaradjon az alvázszáma és a motorszáma. A motorokat, mint ahogy az alvázat is, (ha nincs nagy sérülés vagy nem indult oszlásnak az anyag) rendbe lehet tenni. Az elmúlt hetekben, mint ahogy karosszériaelemeket is ajánlottunk, most azt is bemutatjuk, miből lehet helyzetbehozzni az alváz orrészét!
Hétfőtől szerdáig az alvázfejrész elemeit láthattátok:
0827, 0870, 0870-005, 0827-100, 0870-1, 0870-006, 0870-2, 0828
A felsorolt elemek között még az 1302-es és 1303-as autókhoz is találtok alvázjavító alkatrészt!
További javítólemezek az autó orrához, melyek jól jöhetnek egy ráfutás után:
0829, 0830, 0857-1
Esetleges ajtósérülésnél is van megoldás! Már teli oldalrész is kapható!
0835-2, 0836-2
Belgiumi híreink
Micsoda héten vagyunk túl a BBT főhadiszállásán. Soha de még soha nem érkezett be ennyi áru egyszerre. Függő rendelési listánk végre elolvadt mint napon a hó. Egy hét alatt majd 10%-kal nőtt a raktárkészletünk. Örömmel mutatjuk be Nektek ezen, és a következő hetekben újdonságainkat.
Köszöntünk BBT hírlevelünkkel!
Miután az utolsó Brazil gyári után-gyártó is befejezte e termék gyártását, új beszerzési forrást kellett találtunk. Az 1956 és 1964 között gyártott Bogár megérdemli a megfelelő kézifék gumit (békát). A meglehetősen gyenge minőség mellett a gumiborítás felülete, erezete se volt olyan mint az eredeti. De funkcióját bizonyos mértékben betöltötte, bár csak fekete színben volt elérhető.
Összefogtunk az osztott és ovál ablakos Bogár kézifék gumi gyártójával, sok kihívás és hibák kijavítása után nagyon boldogak vagyunk a végeredménnyel. Ahhoz, hogy a kívánt felületet elérjük többször kellett a gyártó szerszámon változtatni. Kitartásunknak köszönhetően megtaláltuk azt a céget aki a szerszámon a felület mintáját megfelelően be tudta
marni. Pontosan az a minta mint amit a német VW gyár annak idején készített. Saját szerszámunknak köszönhetően tudtunk színt választani!
A fekete már régebb óta elérhető, viszont ez hivatalosan csak a Standard és Brazil Bogarakban található. Így szürkében kerül gyártásra, tökéletesen megfelelve az 1955-1964-es gyári német deluxe és az export modelleknek.
A fekete verzió is újra kapható, szintén a megfelelő felülettel. Büszke gyártóként, a belső oldalon megtalálható a gyári-szám mellett a BBT logó is. Világszerte megvásárolható hivatalos viszonteladóinktól!
0707-505, 0707-500
A T25/T3-as buszoknak a hátsó sarkok alsó és felső részénél, ami erősen ki van téve a szennyeződésnek, van ez a kis lemez lap "beszorítva". Most már elérhető, zsír új, így könnyen és megfelelően javítható ez a rész is.
0892-370, 0892-371
Nézzétek meg a T25/T3 karosszéria elemek robbantott ábráját (70-es ábra), nagy segítség a megfelelő elemek kiválasztásához!
ÁBRÁK ITT!
Volkswagen sajtóhírek ajánló
20 éve tűnt el a térképről mindenki kedvenc népautója
Az előző évszázadban az emberek valósággal ki voltak éhezve egy praktikus, de megfizethető autóra, amiben négyen kényelmesen elférnek. Így indult világhódító útjára Németországból a Volkswagen Bogár – a pici ferdehátú valóban hamar népautóvá nőtte ki magát, amit jól mutat, hogy a története 65 éven át íródott. Napra pontosan 20 éve annak, hogy a világ másik oldalán az utolsó darab is elkészült. A cikk teljes áttekintése ITT található.
Egy korszak végét jelzi a VW megújuló logója
Egy szabadalmi bejegyzés szerint apró, de kulcsfontosságú változáson megy keresztül az a hárombetűs típusjelzés, amely évtizedek óta jelzi a Volkswagen sportos modelljeit.
Egy, a német szabadalmi hivatalhoz július utolsó napjaiban benyújtott bejegyzési kérelem szerint a Volkswagen az elektromos jövőképhez igazítja sportos típusainak arculatát.
Ez a jövőben nem csak kék hangulatvilágítást jelent: megváltozik az a GTI logó, amely 1975 óta azonosítja a márka sportos típusait.
A cikk folytatását ITT olvashatod.
Heti kisfilm ajánlónk
Mentik a jobbkormányost a szemétből. Azért ehhez a példányhoz már nagy lelkierő kell. Mert nagyon oda van. Jó nagy mennyiségű szemetet lapátoltak ki belőle!
Érdemes megnézni! LINK
Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team