39. heti hírlevelünket olvashatjátok
Sziasztok, Volkswagányok!
39. heti aktuális híreinket olvashatjátok!
Isten éltesse Izsáki Sándort! Továbbá boldog névnapot kívánunk minden Mihálynak! :) Őszi börze és Bug Parts nyílt nap! November 18-án szombaton, a kereskedőket 8-tól, a vendégeket 9 órától várjuk ide az üzletünkbe.
Természetesen a részletekkel még jelentkezni fogunk! Itt fogjuk együtt eltölteni a napot, hiszen tudjátok: együtt lenni egy életre szóló élmény!
Feltámasztunk minden T25-ös és T3-as járgányt!!
A múlt héten már bemutattunk néhány igazán jól használható javítólemezt a kockabuszhoz.
A héten megtoldottuk az ajánlatunkat még néhány kiváló elemmel. Pl.: a „B” oszlopok alsó javítólemezével, vagy az első sarokelemmel. Szintén jó lehet akár előre gondolkodni és beruházni egy jó padlóelembe! A javítólemezek elállnak a garázsunk sarkában is, és amikor szükség van rájuk, egyszerűen előkaphatjuk őket.
Szóval javításra fel!
0892-424, 0892-425, 0892-241, 0892-310, 0892-042, 0892-043, 0892-090
Hűtőrács? Sokat számít. Egyik jellegzetessége a kockabusznak az első hűtőmaszkok csoportja. Vízhűtéses verziónál ugye kettő rács kell. Egy lentebb, a másik a lámpa vonalában. A léghűtéses verziónál bizony csak a lámpa vonalban van. De létezik a téglalap alakú fényszóró változatához is a rács. Ezek beszerezhetőek üzletünkben.
0892-970, 0892-980, 0892-981, 0892-982
Nem csak kívülről, de belülről is szépen felöltöztetheted kedvencedet!
0552-960, 0552-900
Hírek Belgiumból
Mindannyian szeretjük ahogy Lilliput győzedelmeskedett az óriás felett!? Ahogy Lilliput legyőzte az óriást. Valószínű ezért is szeretnénk, hogy Ukrajna győzedelmeskedjen Oroszország felett, ugye? Dávid és Góliát története...
A szerény kis Volkswagenjeink legyőzik a nagy amerikai izomautókat. Okkal szeretjük Őket. Nálunk, a BBT-nél ez a szeretet még több és jobb alkatrészt jelent. Ezen a héten is találtok nálunk újdonságokat, köszöntünk Benneteket! Milyen állapotban van a kézifékkar az osztott-ablakos buszodban? A kézifékkarok sem használhatóak a végtelenségig. Nálunk van a megoldás ezzel a komplett kézifékkar szériával a "Splittie" buszotokhoz! Három modell közül tudtok választani.
Az 1952 és 1959 között gyártott buszokban a kézifékkar egy olyan szögben helyezkedik el, hogy legyen elegendő hely a jobb térdnek a bal kormányos buszok esetén. A gyártósorról 1690-ban legördült buszoknál egyenesen áll a kézifékkar. A padló változtatása megelőzte az új kart. Az új kialakítású padlón lévő konzol "kiegyenesítette" a kézifékkart. Bár gyakorlatilag ugyanaz mint a korábbi modell, a bovden befogadó rész szöge más.
A 61-67 közötti karok bovden rögzítése a kabinon belül van. Ezek a karok "tök" egyenes állnak a padlón. Az 1960-as és a 61-67 modellek mind a bal és a jobb kormányos buszokban is használhatóak.
A kézifékbovden kábelösszefogó a 61-67 modellhez nem tartozéka a szettnek, azt külön tudjátok megvásárolni.
0523-020
Következő fejlesztésünk az osztott-ablakos buszoknál a váltókarok lesznek, hamarosan találkozhattok velük!
0521-205, 0521-210, 0521-220
Nagyon sok helyen fut át üzemanyagcső és elektromos vezeték, ilyen esetben mindenhol kötelező az átvezetőgumi. Mai nap a 8 mm-es átvezetőgumival bővült kínálatunk. Eredetileg a 25 lőerős motor mögötti lemezen áthaladó üzemanyagcsövet vezette át. Manapság gyakoriak az épített és tuning motorok, ezeknél is hasznát vehetjük. A motortérben lévő elektromos vezetékek és üzemanyagcsövek védelme kimondhatatlanul FONTOS, tüzet tudunk velük megakadályozni!
Láttunk nem egy tűzesetet, ahol hiányoztak vagy nem megfelelően voltak behelyezve ezek az átvezetőgumik. Ne késlekedj, tedd be ezeket az átvezetőket még MA!
A 6 mm-es változatot itt találjátok:
0969-206, 0969-208
Volkswagen sajtóhírek
Ez most az egyik legszebb VW Bulli átalakítás
A T1-es, ismertebb nevén a Bulli talán soha nem fog kimenni a divatból. Az interneten időről-időre felbukkannak olyan példányok, amelyek feltámasztják az emberben a pénzköltési vágyat. A most következő járgány is ilyen. LINK
Órákra megbénultak a VW gyárai, válságstábot állítottak fel
Informatikai fennakadás miatt órákra leállt a termelés a Volkswagen számos üzemében, köztük Győrben is. A szerdán dél körül keletkezett problémát éjszaka sikerült orvosolni. Az eddigi adatok szerint informatikai támadás nem történt, és nincsenek arra utaló jelek, hogy külső hatások okozták a fennakadást. A termelés várhatóan terv szerint folytatódik, bár egyes rendszereket átmenetileg befolyásolhatja még az eset – írta közleményben a Volkswagen.
LINK
Heti kisfilmajánlónk
Azért összeszerelni egy T1-es buszt, amikor már kész a fényezés és minden a helyén van, csak az alkatrészek hiányoznak, az bizony egy életre szóló élmény! És ha nem is lehet épp mindenkinek egy ilyen csodás lehetősége, mégis vannak olyanok, akik igyekeznek megörökíteni mindenki számára a munkát és a munkafolyamatokat.
Végszerelés - bár szerintem egy ilyen autó sosem készül el, ha igazán használja az ember. Gyertek, nézzétek velünk kedvenc buszfelújító sorozatunk következő részét!
LINK
Ez már egy teljesen más világ
Bizony vannak olyan átépítések, amiket nem szabad kihagyani. Ez egy más kategória, ez egy más világ. De érdemes megnézni, milyen elképzelések vannak a berendezhetőség területén. Miként lehet az öreg karosszériába modernnek tűnő technológiákat csempészni. Nézzétek csak meg ezt a kis filmet erről a csodás bogárról: LINK
Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team