
41. heti hírlevelünket olvashatjátok
Sziasztok, Volkswagányok!
Kedves hírlevél olvasók!
Ismét szeretettel várunk benneteket november 18-án őszi börzénkre!
Ami biztosan lesz:
Az üzletben egész nap kedvezménnyel tudsz vásárolni, az üzlet előtt az udvaron használt alkatrészt tudsz árusítani (nem kereskedelmi mennyiségben, csak magánszemély részére), vagy éppen vásárolni valami számodra különleges dolgot!
Lesznek jó beszélgetések, kaja, pia, és felhőtlen jókedv!
Várunk titeket Hatalmas szeretettel!
LINK
Eljön a perc, hogy az első lengéscsillapítót is felújítsuk. De mi van, ha 1302-es vagy 1303-as járművünk van? Bizony ott mások a játékszabályok. A gólyalábakba kell belehelyezni a lengéscsillapítót. Itt már spirál rugó van. És még kell egy-két igen kifinomult alkatrész, hogy jól működjenek a dolgok... toronyszilent, vagy a rugók alá a betét.
A héten összeszedtük, milyen fontosabb alkatrészek kellenek ennek a két típusnak az első lengéscsillapító-felújításához.
1388-200, 1388-1, 1317-ECO, 1314-110, 1389, 1315-1, 1314-100
Matricaszettek egyben!
Ilyen komplett készletet, mellyel az autókat a gyártáskor ellátták, még sosem árultunk! Ezért, amikor lehetőségünk nyílt a beszerzésre, kapva kaptunk az alkalmon. Figyelem: ez minden VW-s számára kötelező! Ilyen ajánlatunk nem lesz! Az autó információs matricái szettben, csak most, csak itt!
6200-100, 6200-200
Inkább a buszokra jellemző a hátsó légbeömlő nyílás, és ott a motortérbe vezeti a friss levegőt. De a tervezők gondoltak egy nagyot, és az utastérbe a hátsó ablak mellett szintén egyfajta szellőzőnyílást hoztak létre a bogárban. Sok autón csak a helye van meg. Viszont azokba az autókba, melyeket ezzel a szellőzővel láttak el, többféle verzióban egy fajta rácsot is szereltek. Ezeket megnézhetitek az ajánlatunkban! Volt belől fekete, króm és lehet kapni rozsdamentes kivitelben is!
0485-100, 0485-055, 0485
Hírek Belgiumból
Manapság az amerikai gazdaság kissé jobban teljesít mint az európai. Az ukrajnai háború miatt az amerikai fegyvergyártás teljes gőzerővel halad előre. Egyik ember halála a másik kenyere. Mindez elkerülhetetlen a nyugati szabadság és értékek védelmében.
Az erős USA dollár mögött az igen erős USA gazdaság áll. Az erős dollár befolyásolja a tengerentúli vásárlóerőnket.Jobban tennék ha ezt az őrült háborút még ma befejeznék, ami elhozná a nyugalmat és békét!
Nyugalom és béke, amivel a hippik ikonikussá tették VW buszainkat. Bogárral és Busszal utazva minden a békéről és nyugalomról szól. Minden héten igyekszünk biztosítani részetekre újabb és jobb alkatrészeket, hogy még nagyobb nyugalommal és békében tudjátok Volkswagenjeiteket használni és élvezni.
Köszöntünk híreinkkel!
A bal kormányos Bogarakhoz hoztunk műszerfal rácsokat Nektek ezen a héten. Ezeket a rácsokat a km óra két oldalán találjátok az 1957 augusztusától gyártott 1200, 1300 és 1500-as Bogarakban. Az 1970 augusztus és 1972 július között gyártott 1302-es Bogarakban is ilyen van. Az 1957-1967 Deluxe modellek eredetileg műszerfal díszléccel
jöttek le a gyártósorról, ezt itt találjátok:
0525-500
Így a korai modellekhez furattal ellátott rácsok míg a Standard és későbbiekhez furat nélküli rácsok kaphatóak. Mivel mindkét modell egyforma méret, így csereszavatos és tőled függ, hogy melyiket szeretnéd beszerelni Bogaradba. Külön áruljuk, bal illetve jobb oldalit.
0525-622, 0525-623, 0525-625, 0525-626
Szívesen szerelnél be extra műszereket a Bogaradba? A régi szép időkben nem volt szükség fedélzeti számítógépekre!
Nagy valószínűséggel megtalálod nálunk az elképzeléseidhez igazodó műszertartó rácsot. 3 új verzióval bővítettük kínálatunkat. A műszerek egyszerű beszerelését segítve a vágások méretpontosak. Hozd létre a saját elképzeléseidnek megfelelő műszercsoportot.
0525-613, 0525-614, 0525-616
Ezzel az új szalaggal sokkal egyszerűbben tudod rögzíteni a Westfalia üvegszál tetőhöz az elősátrat. 10 méter hosszban áruljuk, bőven elég egy buszra és még marad is belőle. Több más helyen is hasznát tudod venni, amikor a fához kell anyagot rögzíteni kapoccsal.
6585-200
Volkswagen sajtószemle
Lezárult egy korszak: Viszlát, VW up!
A Volkswagen 12 év után befejezi az Up gyártását, és így már a Polo a márka legkisebb, gyártásban levő modellje, írta az Autocar. A cikk teljes változatát és a képeket itt olvashatjátok: LINK
Heti kisfilmajánlónk
67. rész
Ki mondta, hogy az összeszerelés könnyű? Nézzük együtt, hogy szerelik össze kedvenc buszfelújító sorozatunk főszereplőjét, egy T1-es buszt. Milyen nehézségek és megpróbáltatások várnak még a teljesen kész állapotig!?
67. rész LINK-je.
Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team