42. heti hírlevelünket olvashatjátok
Sziasztok, Volkswagányok!
Már egy kis ideje nem láthattok a képernyőn! Nincs live videónk, de senki ne essen kétségbe, mert hamarosan be fogjuk pótolni az elmaradt műsorokat. Ennek legfőbb oka, hogy hatalmas készülődésben vagyunk a november 18-án megrendezendő Nyílt napunkra, illetve az Őszi börzére! A telephelyünkön nagyfokú tereprendezés zajlik, és ez minden időnket felemészti.
Hosszú idő után ismét nagy mennyiségű karosszéria elem érkezett üzletünkbe! Régen vártunk már rá, végre itt van! Ismét van rengeteg olyan kasztnielem, ami már kifogyott. Nem volt már akcióban, de most ismét akcióban áruljuk majd ezeket az elemeket.
Megérkeztek szintén a régen várt tűzöltóberendezések, melyeket a motortérbe lehet beszerelni. A megrendelt mennyiség fele már gazdára talált, érdemes ezért átgondolni, meggondolni és most beinvesztálni egy ilyen biztonsági rendszerbe.
Elöjáróban annyit, hogy a 2 méteres vezeték a bogárba, a 3 méteres a buszba szerelhető be!
Akinek már gyulladt ki autója, az tudja, hogy amikor leég a motortér, leég a festék, az egy nagyon drága dolog. Ez a berendezés viszont egy karburátor áráért megvásárolható, és egy plusz nyugalmat biztosít az autó használatakor.
Kimondható, hogy heti slágertermékünk!! Ne maradjatok le róla!
Link: 1185, 1180
Üzemanyag-tárolórendszer alkatrészei már T25/T3-hoz is!
Olyan részek is vannak az autóban, melyekre az ember a hétköznapi használatkor nem is gondolna. Mert végülis nekünk mi kell?
Működjön az ajtó, a motor, a fék, a lámpa.... de nem is sejtjük, mennyi apró részlet kell még az egészhez! Már az üzemanyag betöltésénél megkezdődnek az autóalkatrészek funkcióinak működése... Letekerjük a tanksapkát... Ott már a zár rész is több összetevőből áll. És, hogy jut el a benzin a tartályba? Igen, van még egy kevésbé látható csőhálózat a karosszéria mögött.
És mind fontos és egyszerűen nélkülözhetetlen, mert így lett kitalálva a működése, és így szolgálja a kényelmünket. Gondoljunk csak a trabantra... a tank a motor felett. Méregetni pálcával, mennyi üzemanyag van benne? A Volkswagenben meg már mutató is van!
De ne is kanyarodjunk messzire! Nézzük kedvenc kockabuszunk benzinbetöltő nyílását és a tankot, no meg a kettő összeköttetését!
Üzemanyag zárófedél, vagy tanksapka: 0491-900, 0491-900-ECO
A régi helyére új üzemanyag tartályok: 0492-950, 0492-951
Az üzemanyag betöltőrendszerhez szükséges további alkatrészek:
0492-860, 0492-861, 0492-862
0492-859-ECO, 0492-858, 0492-955-1, 0492-955
Ha valaki szétszedné a kormányművet, felújítási szándékkal, akkor szüksége lehet néhány alapvető alkatrészre:
Például: 1368-075, 1368-070, 1368-080
Hírek Belgiumból
Köszöntünk híreinkkel!
Elmúlt hetek híreit Izrael támadásai uralták. A rakéták nem hoznak megoldást, legyen az bármilyen irányú! A háborúknak 2023-ban nincsenek győztesei, csak vesztesei. Óriási emberi tragédia, az emberiség szégyene. Valóban a MI-re lesz szükségünk, hogy tiszteljük egymást!? Minden nap boldogabbnak kellene lennünk azzal amink van. Élvezzük az életünket hisz semmit sem vehetünk biztosra. Ahhoz, hogy élvezni tudjuk VW életünket azzal igyekszünk Nektek segíteni, hogy minden héten hozunk újabb és jobb alkatrészeket.
A színkód nagyon fontos! Bár nem igazán teljesen gyári, de elhoztuk Nektek a leggyakoribb színű oldalajtó határoló pántokat, hogy színben passzoljon az osztott-ablakos buszodhoz. Ezek a szíjak megakadályozzák, hogy az ajtó túlnyíljon. Minden busz ilyen pántokkal volt szerelve eredetileg. Ma az 1960-ig gyártott magasan rögzített ajtózsanéros változathoz mutatjuk be a határoló pántokat 175mm hosszban. A Brazil buszokban is ezek vannak. A rövidebb, alacsonyan szerelt ajtózsanéros verzió is hamarosan érkezik.
0438-605, 0438-606, 0438-607, 0438-608, 0438-609
A pánthoz egy konzol tartozik, 0438-620, és van egy másik konzol a B és C oszlopokra hegesztve ami a stiftet, 0438-630 tartja.
Ezt a konzolt is meg tudjátok már nálunk vásárolni. 0438-635
Az 1952 októbertől 1959-ig gyártott Bogarak kormányoszlopán található ez a takaró lemez. Az irányjelző karból a műszerfalhoz vezető vezetéket védi. Általában hiányzik és a tökéletes restauráláshoz elengedhetetlen! Gyárilag a kormányoszloppal megegyező színre volt fényezve.
0666-110
Az 1967 előtti kesztyűtartó zárat, mivel nagyon kicsi, sokszor nem is olyan egyszerű kinyitni. De ennek vége! A könnyű és egyszerű nyitáshoz a BBT elhozta Nektek ezt a kart. Pillanatok alatt beszerelhető, csak vedd ki a zárat és helyezd ezt a nyitó fület a kesztyűtartóajtó és a nyomógomb közé. A felső részén lévő egyenes vágás megakadályozza a fül elfordulását. Minden korai Bogár hibátlan kiegészítője.
0515-095
Volkswagen sajtószemle
A legkirályabb kisbuszok, nem csak hippiknek
A VOLKSWAGEN TRANSPORTER SZTORI
Kevés olyan kisbusz – és amúgy jármű se sok – létezik a bolygón, ami annyira ismert, mint a Volkswagen Transporter. A típus hallatán szinte mindenkinek beugrik róla egy konkrét típus, esetleg egy személyes élmény. Kinek ez, kinek az: sokablakos, leszakadt T1-gyel furikázó szörfösök Californiában, virágmintásra festett T2 mellett gitározó hippik, esetleg egy dohányszagú T4-ben utazó kőművesbrigád. Sztereotip példák ezek, mégis jól mutatják a Transporterek legnagyobb előnyét: iszonyú sokrétűen használhatók, közben még érdekesek is. Mesélek egy kicsit róluk: hét generáció és bő 70 év története következik.
A sok-sok kép és a teljes cikk itt olvasható: LINK
Egyelőre nem kerülnek vérpadra a VW tömegmodelljei
A Volkswagen nagy vehemenciával jelentette be a nyáron, hogy záros határidőn belül előáll egy költségcsökkentési tervvel válaszul az elektromos átállásra, ami minden autógyártót szorongat.
A Volkswagen késésben van annak a 10,5 milliárd eurós költségcsökkentési tervnek az összeállításával, amelynek kidolgozására júniusban tett ígéretet a cégvezetés – írta a Reuters az ügyhöz közel álló két forrásra hivatkozva. LINK
Heti kisfilmajánlónk
Nos nézzük, hogy áll kedvenc kis buszunk. Megérkezik a motor, de néhány dolog még hiányzik az össze-, és beszereléshez. Kell szerezni egy ventillátorházat, a kipufogó is átalakításon esik át. Továbbá az ajtókat még le kell fényezni! Érdemes megnézni, érdemes követni!
LINK
Egy igazi utazás
Fekete-fehér képkockákból tudhatjuk meg, milyen lehet utazni Weimarból Karlsbadba. A kisfilmből nem maradhatott ki egy KDF-Wagen sem. LINK
Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team