43. heti hírlevelünket olvashatjátok
Sziasztok, Volkswagányok!
Boldog születésnapot kívánunk Szabó Miki barátunknak! Legyél még nekük meg sokáig!
A két legfontosabb dolog az egészség és a jókedv! Ez a kettő dolog sose hagyjon el!
November 18-án Nyílt nap és Börze! Tudjátok, ilyenkor kedvezménnyel lehet nálunk vásárolni.
Ne feledjétek: X. kerület, Gyömrői út 125.
Ha tehetitek, kérlek regisztráljatok a rendezvényünkre! Ha nézelődni szeretnél és csak ennél a gulyást, akkor is regisztrálj, vagy ha árusítani szeretnél és szükséged van egy padra, akkor is regisztrálj!
Az alábbi linken teheted ezt meg: LINK
Ami még az üzemanyag rendszerhez kellhet!
Ne csak a fiatal, az öreg is kapjon! Mert kell a tank alá, elé egy-két dolog. Ha nem szeretnéd a karosszériára tenni a tankot, akkor kell még alá a filc, vagy gumi alátét! Csak azért, hogy ne dörzsölje egymást a két fém. Aztán nem árt összekötni a tankot a külvilággal, és nem wifivel, mert hogy a lötty, amit adnak a kúton bizony csövön keresztül jut be a tankban. Nos mit hagytam ki?
Igan kell a konzol is... Nem bonyolult, csak annak hangzik. És persze a rögzítést sem szabad elfelejteni!
Ne feledd T1, T2, T25/T3 buszokhoz szinte minden alkatrészt megtalálsz a webshopunkban az üzemanyagrendszer gondos felújításához!
0492-912, 0492-855, 0492-854-ECO, 0492-91, 0492-840, 0492-15-25
Aztán vannak kevésbé ismert és ritkán a látóterünkbe kerülő alkatrészek is. Szerencsére az első híd az, amelyet nem kell sűrűn szétszedni. A Z-karok, a torziórugóval nem kerülnek sűrűn ki a hídból. De ha belevágunk, az összeszerelésnél szükség lehet ezekre a gyűrűkre!
1372, 1373
Komplett tankok kaphatóak üzletünkben a buszokhoz is!
0492-918, 0492-919, 0492-905
Hírek Belgiumból
Köszöntünk híreinkkel!
A világban lévő feszültségek folyamatos nyomás alatt tartják az árfolyamokat. Minek ezek a háborúk, miért a feszültség?
Túl sok ember szenved. Senkinek nem lenne szabad szenvednie! Csak remélni tudjuk, hogy ezek a feszültségek végleges megoldással véget érnek. Reméljük, hogy ezek a konfliktusok minél hamarabb elhozzák a megoldást. Mint minden héten, még jobb megoldásokat hozunk Nektek klasszikus Volkswagenjeitek számára.
Fogadjátok híreinket szeretettel!
A brazil bay window buszoknak más a kormányzási alkatrészei mint európai testvéreinek. Ezen a héten a brazil buszokhoz a középső kormányösszekötő rudakat hoztuk Nektek. Ez a rúd köti össze a kormányművet a segéd-irányítókarral az első futómű közepénél. Az elhasználódott összekötő rudak komoly holtjátékot eredményezhetnek. Két modellt szeretnénk bemutatni Nektek, könnyen megkülönböztethetitek a hosszúságuknál fogva.
1338-150, 1338-155
A Bogár, Karmann Ghia és a Kübel hátsó ülése alatt található egy szerelőnyílás amin keresztül elérhető a váltórudazat kapcsoló szilent. Cikkszám: 1406
(https://webshop.bugparts.hu/1406/Valtorudazat-kapcsolo-szilent-Bogar/KG-08/63).
Erre a nyílásra hoztuk Nektek a fedelet. Két modell közül tudtok választani, 1955 augusztus előtti és utáni. Amennyiben nem vagy biztos benne, hogy melyikre van szükséged, akkor nézd meg, hogy 1 vagy 2 csavarral van rögzítve.
0869-100, 0869-105
Még egy fedelet mutatunk. A Volkswagen a Bogárban és a Karmann Ghia-ban egy szerelőnyílást csinált a csomagtartóban, a pótkerék mögött és a homlokfalon. Mindkét nyílást a megfelelő fedéllel kell lezárni. A homlokfalon lévő nyílás fedelét itt találjátok: 0883
A pótkerék mögött a fedelet pedig itt:
0883-100
Volkswagen sajtószemle
A Volkswagen Locarnóban bemutatta ID.X Performance1 show-modelljét
A Lago Maggiore svájci oldalán, Locarnóban mutatta be a Volkswagen szeptember 8. és 9. között a felső-középkategória tisztán elektromos sportlimuzinjáról alkotott vízióját. Az ID.X Performance show-modell erőteljes összkerékhajtásával, Performance-karakterű futóműhangolásával és kifejező megjelenésével kelt mély benyomást.
A képet és a cikk teljes változatát itt találod: LINK https://www.volkswagen.hu/a-volkswagen-elmenye/hirek/3881-a-volkswagen-locarnoban-bemutatta-idx-performance1-show-modelljet
Itt a dátum, amit minden VW-rajongó bevés a naptárába
Tartotta a szavát a Volkswagen, már ami a GTI-találkozó megmentésére tett ígéretét illeti, annyira, hogy a legfontosabb részleteket már kilenc hónappal korábban bejelentették.
Idén rendezték volna meg 40. alkalommal Európa legnagyobb Volkswagen-találkozóját, a GTI-Treffent, ám ahogyan arról a Vezess.hu beszámolt, elmaradt az esemény. Többé nem is tartják meg az ausztriai Wörthi-tó partján, ugyanis a városvezetés álláspontja szerint a GTI-találkozó rég kinőtte a környéket. A sokszor akár 200 ezer látogatót vonzó autós találkozót azonban nem hagyta veszni a Volkswagen, így heteken belül bejelentették, ezentúl – hivatalos kereteken belül – a márka szülővárosa, Wolfsburg ad otthont neki.
A teljes cikk itt olvasható: LINK
Heti kisfilmajánlónk
Elektromos körkép...
Talán nem is sejtettük közel egy évtizede, hogy az elektromos autók piaca ilyen hatalmas lesz. Nincs ez másképp a classicus autók szegmensében sem. Egyre több öreg autóba tesznek a régi öreg motor helyébe feltölthető akkumlátorokat, és elektromos motort.
Ez már a harmadik világban sincs másképp. Kísérlet és eredmény is van.
Íme egy kis videó egy afrikai T2-es járműről. LINK
és egy bogárról: LINK
Ez bizonyítja azt, hogy az elektromos meghajtás erős alternatívája a kőolaj alapú autózásnak. De mikor bukkan fel a hidrogén hajtás? Nos azért erre még várnunk kell.
Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team