2. heti hírlevelünket olvashatjátok
Sziasztok, Volkswagányok!
2024 van. Én nagyon vártam. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, 2023 nem volt könnyű év. 2024 jobb lesz!
Egy saját világunk van, amit mi teremtünk magunknak. Mi Volkswagen alkatrészek között élünk, és sok jó zenét hallgatunk, nekünk ez a világunk. Olyan kevés dolgot engedünk be az elménkbe, ami megszennyezhetné, annyira kizárjuk ezeket, amennyire csak lehet.
Elkezdtük a héten a 2024-es évet, és jött már új áru, és még jön is, fantasztikusak vagytok, mert adtok nekünk egy csomó munkát! És ez jó, mert ennek ezek szerint van értelme! Építjük az új raktárt is.
Nem szeretnék semmi kívánni 2024-re, mert olyan régóta kívánunk már egymásnak különböző dolgokat, és olyan, mintha eddig nem jött volna be… nem kívánni kell, hanem csinálni kell!
Hogy honnan van mindenre energiám? Az energia van és elfogy, aztán megint van, és megint elfogy. Az a titok, hogy találd meg, hogy Neked honnan lesz, miből lesz! Nekem például a zene nagyon fontos. Müller Péter azt mondja, hogy nagyon fontos, hogy mindig szóljon a zene. Olyan zene, ami Veled kompatibilis. Ha szól a zene, akkor lehet „benne táncolni”. És próbálj meg találni olyan társat, akivel azonos a zene, és még tudtok is együtt táncolni! A végén, mikor együtt táncoltok, akkor tulajdonképpen a zene lényege az, hogy a zene a szeretet. A szeretet miatt is tudtok egymással táncolni. Nagyon fontos, hogy együtt csináljuk.
Szóval nem mondok, nem kívánok semmit 2024-re, hanem csináljuk meg együtt 2024-et! Menjünk el Somogyba, csináljunk jó találkozót, csináljunk jó börzét, mi itt vagyunk hétfőtől péntekig, és csináljuk a jó rendezvényeket, és a jó akciókat, hozzuk a jó termékeket, és nagyon figyelünk arra, hogy mindenkinek segítsünk. Egyre inkább arra figyelünk, hogy segítsünk!
Nagyon-nagyon sok mindenünk van, nem nagyon tudsz olyat kérni tőlünk, ami ne lenne, vagy ne tudnánk megoldani. Ebben a műfajban nincs olyan, ami ne tudna megoldódni nálunk.
Csináljuk meg 2024-et, hogy jó legyen - ahol a figyelmed, ott a világod! Én azt gondolom, hogy 2024 sokkal jobb lesz, mint 2023, azét is, mert rengeteget tanultunk a múlt évben!
Mivel kezdjük az évet?
Új év, új lehetőség, hogy meghosszabbítsd öreg járgányod élettartamát, vagy épp nekifuss egy felújításnak! Persze én, aki évről évre felújítok valamit az autón, mindig sorba veszem azokat a berendezéseket, melyek a biztonságos gépkocsizáshoz szükségesek. Ezeket rendre ellenőrzöm. És mint ahogy megszoktam, idén is a fék karbantartásával kezdem. Hisz szintem minden beszerezhető, akár a teljes felújításhoz! De mi is kellhet a teljes felújításhoz? Fékcsövek, munkahengerek főfékhenger, fékgomba ...
De nem is sorolom... inkább elkezdem éves hírlevelünk első termékajánlatával... a fékmunkahengerrel. És, ha minden jól megy a többi szükséges apróságot is elhozom kínálatunkból ebben a hónapban!
De nézzétek meg ajánlatunkat (lásd a hírlevél végén a képet).
Első fékhengerek: 1212-1, 1215, 1210, 1254-03, 1217, 1213-ECO, 1218-ECO
Hátsó fékhengerek:
1228-1, 1227-ECO, 1220-1, 1223-1, 1220-ECO, 1227-1
BBT Belgium hírei:
Üdvözlünk Benneteket 2024-ben!
Kívánunk Nektek jó egészséget, sikereket, szerencsét és sok-sok VW mulatságot! A mulatságban segítünk ott ahol, és ahogy csak tudunk. Minden héten újés jobb alkatrészekkel. A BBT vonat nem áll meg, halad előre és még csak nem is lassít. Rengeteg minden van folyamatban 2024-ben is!
Repülőstartot is veszünk egyből.
Üdvözlünk BBT híreinkkel.
Amikor 10 évvel ezelőtt a VW do Brazil megszüntette a T2 Bay window buszok ajtóhatárolójának gyártását gyorsan elfogyott a megmaradt raktárkészlet. Más forrás nem lévén, a BBT a saját gyártás mellett döntött. Nem volt olyan egyszerű és könnyű falat és 4 évbe telt, hogy olyan legyen amilyennek szerettük volna. A megfelelő húzóerővel rendelkező rugóra, a kinézetre, a gumi sűrűssége és még számtalan részletre kellett figyelni. Egy újabb büszkeséggel gyártott saját alkatrész, Nektek.
0438-65
Az 1968-as model évben számtalan újításon ment át a Bogár. Az egyik ilyen az üzemanyagtartály levegőzője. Az 1968 első félévében gyártott gumit ami összeköti a tartályt a szuszogócsővel le is cserélték és egy másfajta kialakítással folytatták
a gyártást.
A BBT nekiveselkedett és ezt, a csak 6 hónapon keresztül gyártott gumiharangot elhozta Nektek. Prémium minőségben, pontos méretekkel egy eredeti német NOS darabról mintázva.
0492-245
Mindenkinek remek hétvégét kívánunk!
Nemzetközi Volkswagen találkozók ajánlója:
2004. 01. 13.: VW Kaefer Wintertreffen Herford, Germany LINK
2004. 01. 28.: Air-Style VW Swapmeet Maidstone, kent, United Kingdom
Volkswagen hírek ajánlója:
Világpremier a CES kiállításon: a Volkswagen integrálja aktuális modelljeibe a ChatGPT szolgáltatást
Világpremier Las Vegasban: Január 9–12. között a CES 2024 fogyasztói elektronikai szakkiállításon a Volkswagen bemutatja az első olyan járműveket, amelyekben a mesterséges intelligencián alapuló ChatGPT chatbotot integrálták az IDA hangasszisztensbe. A jövőben az ügyfelek a Volkswagen mindegyik, az IDA hangasszisztenssel1 felszerelt modelljében zökkenőmentesen hozzáférhetnek a mesterséges intelligencia folyamatosan bővülő adatbázisához, és vezetés közben felolvastathatják maguknak a kutatott tartalmakat, valamint természetes nyelven interakcióba léphetnek az autóval. Az új funkció alapját a Cerence Inc. technológiai partner Cerence Chat Pro programja alkotja. A Volkswagen az első volumengyártó, amely a ChatGPT szolgáltatást 2024 második negyedévétől az első piacokon számos sorozatgyártású modelljében kínálja. A CES a világ vezető szakvására a maga területén.
A ChatGPT a Volkswagen tisztán elektromos hajtásláncú és belső égésű motorral felszerelt modelljeiben is elérhető lesz.
A cikk teljes változata ITT olvasható!
Platós Golf V10-es motorral jöhet?
Nem hétköznapi építést villantottak december elején az esseni tuningparádén: őrületes, csővázas Volkswagen Golf, amelybe egy Audi R8 V10-es motorját szerelték.
Kép és a cikk teljes változata ITT .
Heti kisfilmajánlónk
Nézzük az idei év első buszfelújító sorozatának új részét! Szerintem idén már bőven befejeződik ennek a szép kis T1-esnek a megújulása! A mostani rész már az összeszerelés nehézségeit és egyben a szépségét és élményét hivatott számunkra bemutatni. Én még mindig nekiállnék egy ilyen busz felújításának! Örömöm lelném minden percében!
Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team