37. heti hírlevelünket olvashatjátok
Sziasztok, Volkswagányok!
Végre elindult a régi, de új weboldalunk. Ma már túl vagyunk a századik sikeres új webrendelésen is, és jelentem, jól működik, és nem csak jól működik, hanem még dicséritek is. Tehát Zsolti barátom ismét bebizonyította, hogy már túl a közös munka két évtizedes megpróbáltatásain, továbbra is nélkülözhetetlen zászlóshajója a BugPartsnak. Isten Éltesse Zsoltit velünk együtt, míg kerek a Föld, és meg sem áll forogni.
Talán ezt csak néhányunk érti, de higgyétek el, nekünk ez egy hatalmas mérföldkő, hiszen hosszú évek óta próbálkozunk azzal, hogy valaki méltó oldalt készítsen nekünk. Volt, aki egy panel áráért akart nekünk készíteni, de a mainak nyomába sem ért volna a produktum, volt, aki úgy értette, hogy nem ebben az életben akarjuk használni. Szumma szummarom, élvezzük. Sok még vele a terv, hiszen látjátok, jöttek be új típusok a családba és ez már csak így marad. Ahogy ránk öregszenek ezek a típusok, egyre inkább elférnek velünk egy játszótéren. Annyi bizonyos, amíg Mi megvagyunk, ezt folytatjuk, hiszen ma már mondhatom, hogy ehhez értünk a legjobban. Tehát napi szinten jönnek az újdonságok, akciók, blogos storyk és a többi és a többi és a többi ...... élvezzétek:-)
Felni , kupak, csapágy, porvédő a hét ajánlatában!
Van néhány kiegészítő, mely kimondottan valamely termékünkhöz illik, és azzal együtt kell felszerelni az autóra. A felnikupak kimondottan arra a felnire jó, melyre tervezték és kitalálták. Vele együtt esztétikus, és ha nincs felszerelve, határozottan hiányt érez az ember.
Az alábbi kupakokat áruljuk a megfelelő felnihez.
2550-50, 2556, 2545, 2545-1, 2540-0-10
Ne hagyd, hogy a csuklórész feladja a szolgálatot! A gumi borítást nem véletlenül tették rá, és nem azért, hogy minket bosszantsanak vele. A legnagyobb ellenség a por és a sár. A rossz, szakadt porvédőt mindenképpen cseréld le! Meghosszabbítod vele a csukló élettartamát, no meg kíméled a pénztárcádat.
1328-105, 1328-104
Kuplung? Kinyomócsapágy? Ez az alkatrész igazán jó kis kellemetlenségeket tud okozni, cseréje nem is olyan egyszerű, mert a motor és a váltó között lakik. Szóval cseréje nagyobb beavatkozást igényel, és nem éri meg az útszélén nekiállni! De nálunk könnyen beszerezhető.
1519, 1520-1
Van, amikor kell a sportos kinézet, hogy a látvány a rajongók számára még durvább legyen, és ezek a felnik pont azok az elemek, mellyel ráadhatunk a külcsínyre egy jó nagy lapáttal!
2597-200, 2597-100
Belgiumi BBT híreink
Mai első gondolatunk a vásárlóink, barátaink és beszállítóink az Egyesült Királyságban. A Királynő nincs többé, még egy bizonyosság az életünkben, ami itt hagyott bennünket.
Sokunk számára példaként élte életét, befolyásolva nem csak Angliát, de az egész világot. Egyszerűen mindannyiunk Királynője volt, Ő volt A Királynő. A világ sose lesz már ugyanolyan. Az értékek halványulnak... Őszinte részvétünk a családnak, barátoknak és mindenkinek, aki szerette Őt.
Ezen az alázatosan szomorú pénteken elhozzuk Nektek heti újdonságainkat.
Manapság az új motorblokkok ára és elérhetősége soha nem látott szintre emelkedik, és az újjáépítés egyre népszerűbb. Hogy minél több elfáradt motort menthessünk meg, úgy döntöttünk, hogy beraktározunk túlméretes szelepemelő tőkékből. Amennyiben hézag van a szelepemelő tőke és a motorblokk furat között, úgy az olajnyomás csökken. A túlméretes szelepemelő tőkékkel az oldalirányú mozgást vissza tudjuk állítani a gyári tűréshatáron belülre.
Darabra tudjátok megvásárolni, erősen ajánlott egyforma méretű tőkéket beépíteni a motorba!
1632-015, 1632-030, 1632-050
Egy másik nagyon egyszerűnek látszó termék fejlesztésébe kezdtük bele pár évvel ezelőtt. Ez az OEL sapka, sokszor 730-nak becézik, attól függően, hogy, hogy olvasod:)
Az összes '67-'79 között gyártott T2 buszba, a Type 4-es motorokba és a Németországban gyártott benzinbefecskendezős Bogarakba (AJ motor kódú) használták. Illetve a Type 411/412 és Porsche 914/4-esekbe.
1848-400E
Hírszemle
Ez a világ legáramvonalasabb szériaautója
Megdöntötték a Volkswagen XL1 évtizedes rekordját: a holland Lightyear elektromos szedánjánál elképesztően alacsony közegellenállási együtthatót mértek.
Részletek a linken olvashatók: LINK
Kitekintő a múltra
Ajánlom figyelmetekbe az Autó-Motor oldalán megjelent cikket, melyben a cikkszerző taglalja az autó születésével kapcsolatos gondolatait, "Megjegyzések a VW legendához" címmel. A Volkswagen születéséről szóló írás először az Autó-Motor 1964/3-as számában jelent meg. Most további megjegyezésekkel, gondolatokkal bővítették az anyagot a szerkesztőség munkatársai. LINK
Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team