46. heti hírlevelünket olvashatjátok
Sziasztok, Volkswagányok!
Kedves Börzevárók, Kedves Bug Parts Funok!
Amikor kitaláltuk ezt az Őszi Börzét és Nyílt-napot, még nem gondoltuk volna, hogy ekkora sikerrel fogadjátok őt. Már mi is ki vagyunk éhezve valamire, ahol is azokkal az emberekkel töltünk együtt egy közös napot, akikkel egy követ fújunk. Képzeljétek, még Szlovéniából is jönnek nyolcan. Nem csak szájtátani, hanem hoznak börzés portékát, asztalt is kértek tőlünk. SŐT, Ivo barátom is ide látogatott Belgiumból, és itt lesz velünk ezen a remek szombaton. A grillnek is óriási sikere van, szerintem száz adag fölött kell Gergő barátomnak megsütnie ránk. Lázasan készülünk már hetek óta, pakoljuk a külső raktárat, hozzuk a sátrakat a fejünk fölé, szervezzük a sok padot, asztalt, és készítjük a saját börzés használt dolgainkat is. Mi is csinálunk kint egy standot az udvaron. Tehát minden bolygó együtt áll arra, hogy ebből egy fantasztikus élményekkel teli „Együtt lenni egy életre szóló élmény” napunk legyen. Gyertek, hívjatok, regisztráljatok, és várjátok a legjobb érzésekkel a november 26-át. A program nagy része legyen meglepetés, de alkatrész az lesz bőven.
A boltban is lesz kedvezményre lehetőség, mivel ilyenkor adunk még az Akciós termékek árából is 10% kedvezményt, természetesen csak azokra, amik raktáron vannak!! Aki nem tud ide látogatni, de szándékában állna vásárolni, neki ott lesz a web. A péntek 17.00-től hétfő reggel 08.00-ig leadott webrendelésekre is él a kedvezmény. Tehát a raktáron lévő akciós és normál áras termékekre egyformán vonatkozik a -10% kedvezmény! Nem az oldal fogja vonni a kedvezményt, hanem mi fogjuk, miután megkaptuk a rendelésed! Tehát ha szükséged van a felújításhoz bármire, itt a legjobb alkalom a beszerzésre!
A Nyári rendezvényünkre is óriási az érdeklődés, és elég sanszos, hogy már idén elég sokan leszünk jelen, akik egy egész hétre mennek a III. Somogyi VW Nyárra Balatonberénybe. Ha te is ezen gondolkodsz, akkor kérlek jelezd ezt felénk, és menjünk ennek így neki, legyünk minél többen és minél tovább együtt, hisz tudod: „Együtt lenni, egy életre szóló élmény”
Info telefon: Hudák Timi 06-20-5699-038
Gondolkozz előre! Intézd időben a karácsonyi ajándékokat!
Hamar ideér, kettőt pislogunk és karácsony lesz!
Nem tudod sebességbe tenni? Pedig nem biztos, hogy a váltó a rossz. Lehet a kuplung is a hibás!
Főleg a városi autók betegsége. Ott rengeteget kell a kuplungot használni. De remek szetteket lehet kapni,
amiből kicserélhető a szerkezet, a csapágy és a tárcsa is!
1540, 1549-000-ECO
Heti javítólemez ajánlatunk a T25-ös autókhoz való karos:
0892-324, 0892-325, 0892-352-1, 0892-352
Mitől jellegzetes a kockabusz? Nem, nem csak a formája, de az is fontos. Az első hűtőmaszk is igen jellegzetes pofikát biztosít a járgánynak! Hányszor előfordult már, hogy összekvertem két autótípust, mert hasonlítottak. Ezt azért erre a busztípusra nem lehet ráakasztani! Ez így egyedi! Ha megsérült, vagy eltört, akkor már ki lehet cserélni ezeket a jellegzetességet kölcsönző elemeket is!
0892-970, 0892-980
Új arcot kap az egyik legkisebb családtag!
Megújul a VW Polo főleg kívül és még az árán is kotort valamit az anyacég! Legalább lesz aki megveszi!
Kifejezetten a dél-amerikai piacra fejlesztett típus volt a VW Gol, amelynek első generációjába még a Bogár előre beszerelt léghűtéses boxermotorját is belerakták alapmotorként. Ezt az autót tavasszal búcsúztatták el 42 éves pályafutás után, mert már nem érte meg a szigorodó biztonsági előírásokhoz igazítani a típust, ennek a helyére kerül a most bemutatott Polo Track a Taubate városában működő gyárban. A nálunk is ismert Polo továbbra is a kínálat része marad Dél-Amerikában, azt továbbra is a Sao Bernardo do Campoban lévő üzemben készítik.
A cikk teljes verzióját ITT olvashatod!
Transportert 150 milkáért?!
Maga az érték nem azért annyi, mert valaki már nem tud elég pénzt elkérni a felújítási munkájáért, hanem olyan egyedi gépről van szó, melyből nem sok csapatja a sarat az utakon. Aki vezetett már Volkswagen Transportert a nyolcvanas évekből, tudja, mire számíthat. Egy igazi igáslóra egy szörnyű váltóval, ami lassú, nélkülöz bármilyen komfortot, cserébe viszont igazán szerethető. Aztán itt van ez a verzió, a Porsche T3 B32 Caravelle. Ez nem lassú, hiszen 185 km/h a végsebessége, kilenc fővel és légkondival. Ez tényleg Porsche. Mármint az alvázszáma szerint is. Nem mellesleg 37 év alatt valaki, illetve inkább valakik összesen 130770 kilométert tettek bele, ami nem kirívó teljesítmény egy T3-assal, de elég becsületes munka egy Porsche-motoros T3-al, melyből összesen hetet épített a Porsche, az 1985-ös Dakar Rally kedvéért.
A cikk folytatását ITT olvashatjátok!
Ismét újabb résszel jelentkezett a felújítósorozatunk!
Volt, hogy hónapokig nem volt új rész, most egymás után, egy hét különbséggel kaptunk további két új részt!
Már ezt a vasat elfogadnám! És, hogy miért mondom ezt? Nézzétek meg! KATT IDE!
Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team
* <p></p><p><strong>Amennyiben szeretne leiratkozni a hírlevélről, <a href="[link_unsubscribe]">kattintson IDE</a>!</strong></p><p> *