
6. heti hírlevelünket olvashatjátok
Sziasztok, Volkswagányok!
Haladsz a munkával? A fékekről nem feledkeztél meg ugye? Az alap szervizelésen túl, érdemes megnézni a gumiabroncsokat is. Nem csak a kopott abroncsokkal változhat meg az autó viselkedése a forgalomban. Elég, ha már az életciklusát megszolgálta. Lehet, hogy még van rajta barázda és elég magas is, de magában az abroncs szerkezetében is végbemegy egy változás. A megöregedés annyit tesz, repedések keletkeznek a felületen és megkeményedik a gumi. Ez a féktávot, és a kanyartartást is befolyásolhatja.
De kellemetlen helyzetbe is kerülhetünk, ha hirtelen szökni kezd a nyomás. Egy műsorban azt mondták, a mostani abroncsokat 4 évre tervezik. Utána érdemes lecserélni őket. Ez a mi esetünkben nem is olyan egyszerű, hiszen a különleges méret miatt nincs gyártói választék. De ne feledjétek, nálunk még vásárolni tudtok megfelelő abroncsot a járgányra!
Fellépő, kapcsoló, váltótartóbak a hét ajánlatában!
Hiába a szépen felújított autó, ha közben a felni elhanyagolt, esetleg rozsdás, vagy már a 8. máz van rajta. Sajnos nagyon sokat számít, hogy milyen a papucs! Még ha nem is vesszük meg a legultrább alufelnit, már egy szépen festett új, vagy akár krómozott gyári felni igazán jól megtoldja a szépen felújított karosszériát.
2565-1, 2584-50, 2567, 2582
A felnihez a gumival történő összeszerelés előtt még szükség van kerékszelepre is. Már ebből az alkatrészből is többféle megoldás közül választhat a vásárló a kínálatunkból. Van króm kivitel, kicsi sportosabb, vagy akár alufelnibe való darab is, sőt ha nagyobb a felnin a furat, akkor arra is van egy megoldásunk!
2590, 2590-200, 2590-1, 2590-210
Nem csak a zaj elleni védekezésre jó a padlót beborító zajcsökkentől lemez. Bizony jól jön, a hidegben is, mert egy további réteget biztosít a szőnyeg és a hideg padlólemez között. Szóval mindenképpen megéri betenni az autóba!
0529-100, 0529-200
Belgiumi újsonságok
Legyen gondtalan a péntek, mint mindig minden péntek. Egy laza péntek a tökéletes nap, hogy elhozzuk Nektek híreinket.
Köszöntünk Benneteket!
Egy pár száz NOS, gyári új, hamutartó műanyag előlapra sikerült szert tennünk. Szép fehér sebességváltó fokozat mintával megnyomva. Minden puha-műszerfalos Bogárhoz, kivéve a 1303-hoz. 100%-ban eredeti Volkswagen, 100%-ban NOS (new old stock). Saját magunk csomagoltuk ki a gyári VW dobozaikból. Elérhető csakis a készlet erejéig!
2674-025
A Bogár csomagterében a műszerfal mögötti vezetékeket eltakaró borítás egy speciális csavarral van rögzítve. 1960 és 1969 között a VW egy különleges recés-fejű anyacsavarral fixálta a helyére. Ezt itt találjátok: https://webshop.bugparts.hu/0571-91/Muszerfal-hatso-boritast-rogzito-anya-/par
1970 és utána gyártott Bogarakban csak egyszerű fém fülekkel van rögzítve a borítás. 1955 és 1960 között viszont ezzel a mai naptól elérhető recés-fejű csavarokkal marad a helyén a vezetékeket maga mögé rejtő borítás. Párban árusítjuk.
0571-900
Volkswagen hírek
Melós gépnek tűnik, de közben leszakítja az arcod ez a Volkswagen
Amíg áll, addig egy átlagos kisteherautónak tűnik, de a lemezek alatt a Volkswagen egyik legbrutálisabb hajtása dolgozik, ráadásul kemény tuninggal megspékelve.
Ez a külsőre elsőre átlagos, szürke Volkswagen Caddy nem az, aminek látszik. Ebben már nem az eredeti 1.6 literes TDI dolgozik gázolajat csipegetve. A kissé elborult elmével rendelkező sebességőrült Richard Milton kidobta a teljes hajtásláncot, és az Audi RS3-as motorját pakolta bele, a teljes Quattro hajtással, DSG-váltóval.
A teljes cikket, illetve képek és egy kis videó az alábbi linket található a gépszörnyről: LINK https://www.vezess.hu/vezetunk/2023/02/07/melos-gepnek-tunik-de-kozben-leszakitja-az-arcod-ez-a-volkswagen/
Heti kisfilm ajánlónk
Hétről hétre követem kedvenc T1 buszfelújító sorozatom újabb és újabb részeit, de most itt az idő, hogy megnézzük egy T2-es busz megújulását is! Itt nem szedik annyira szét a járgányt, de amit ki kell javítani, az felújításra kerül.
5 pecret megér átfutni a filmet! LINK
Legyen Olyan A Hétvégétek, Amilyennek Szeretnétek!
Üdvwözlettel: A BugParts Team