A 6 AL szabályozza az autó gyújtását. Lehet?séget ad arra, hogy a motor minden gyújtási löketénél több gyújtási impulzust adjon. Így az üzemanyag/levegö keverék optimális égést ér el.
Egy különbséggel ugyanaz, mint a 6AL. A 6T belsö védelemmel rendelkezik, amely HUMI ??folyadékfedélb?l áll. Ezáltal a 6T gyakran megtalálja az alkalmazási területeit az off-road és a versenykörnyezetben. 4 csatlakozóval rendelkezik a fordulatszámmér? vezérlésének felszereléséhez (fi a m?szerfalon).
Ez a Magna Spark gyújtáselosztó könnyen felszerelhető 2 vezetékes csatlakozással, és gyakorlatilag a piacon kapható összes gyújtótekerccsel működik. A MAGNA SPARK II elosztó CNC gyártású és kézzel összeszerelt konstrukció. Az elosztó tengelye tűcsapágyon működik, és a bronz persely biztosítja a stabilitást és a tartósságot magas fordulatszámon 10 000 ford./percig, valamint a gyújtószikra egyenletes eloszlását. A kiváló minőségű fröccsöntött kupak sárgaréz csatlakozókkal hosszú élettartamot é...
A 009-es elosztó nagy teljesítményt és jó megjelenést kölcsönöz a motornak. Ez a centrifugális el?retolt elosztó gyorsabban halad el?re, mint az eredeti, a nagyobb szikra és több lóer? érdekében.
Olcsó minőségű, alacsony modellű elosztó sapkáink mellett most a 60s VW BBT készleteihez, most nagyon csúcsminőségben, BERU márkájú, 100%-ban német gyártmányú! A BERU-t mi, itt, a BBT HQ-ban (Magas minöségben) használjuk saját autóinkon! 6V és 1200 köbcentis motorokhoz illeszkedik a Bogár 02/64-07/68, T1 Busz 02/64-07/67 és Type 3, 08/63-07/68, csak egy karburátoroshoz megfelelö!
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.