Az alváz és karosszéria tömítések egyik legjobb és leg egyszerübb választása a munka és kivitelezés szempontjábol. Hiszen nagyon gyorsan és precízen fel lehet tenni a helyére. Nem sinyli meg a próbákat és tökéletesen tömít az impregnált szivacsnak köszönhetöen, Gyári minöség és ha drágának is tünik megtérül a munka órában. Én ha tudom ezt javaslom!
Általában ez a gumi minden egyes nagyjavítás után elkerülhetetlen a cseréje. Három féle minsöségben és három...
Általában ez a gumi minden egyes nagyjavítás után elkerülhetetlen a cseréje. Három féle minsöségben és három féle árkategoriában találsz raktáron a webshopban. Munkában a a legkevesebb a szivacs ami a leg drágább verzió, de GYÁRI minöség és egy speciális szivacs, amely ellentáll a víz és a beszivárgás ellen. Emlékszem az eredeti formájára, bármennyiszer emeled le vagy rakod össze. Ennek ára. A Német minöségü gumi lágy, mégis a légkamráknak köszönhetöen tökéletesen elzár kintröl minden olyan d...
Ez a tömítés az elüls? alvázon található a fedél között, amely hozzáférést biztosít az alváz alagútjának belsejébe, a fedél lehet?vé teszi a sebességváltó rúd (szét)szerelését is.
8700-06-012 es a csavar ami a fedelet fogtja az alvázfejre.
16mm es átvezetöcsövel a sárvédöben, párban, Német prémium minöségben.
110 2000 001 - 114 2999 000 ezek között az alvázszámok között ezt használd!!
Ez a pár jelzőgumi a széles (nem USA) indexgumihoz készült német minőségben, ahol a belső sárvédőn lévő lyuk 16mm. Ha ez 12mm, használhatja a BBT 0761-et. A nagy USA indikátorokhoz a BBT 0762 van a programunkban.
Az elsö agyban lévö gumi, ami megvezeti a kilóméter spirált az utján az agyon lévö zsírkupak felé. Ez tartja stabilan és szorosan a helyén a spirált a kerék felöl. Szinte minden típusnál ez van!
A motortérben a motor körül menö gumitömítés, nagyon fontos, hogy a helyén legyen, a motorblokk alján keletkezö höt ne engedje vissza a friss levegö térbe a motornak. Ha ez nincs bent szinte lehetetlen nyáron a jól müködö hütés. Nem csak a por és egyébb szenyezödés miatt van itt. A hátsó kiegészítö gumija a váltó felett a 0724 vagy a 0724-1 a német minöségü. A 0856-250-es profilba megy bele, ha esetleg arra is szükséged lenne.
Általában ez a gumi minden egyes nagyjavítás után elkerülhetetlen a cseréje. Három féle minsöségben és három féle árkategoriában találsz raktáron a webshopban. Munkában a a legkevesebb a szivacs ami a leg drágább verzió, de GYÁRI minöség és egy speciális szivacs, amely ellentáll a víz és a beszivárgás ellen. Emlékszem az eredeti formájára, bármennyiszer emeled le vagy rakod össze. Ennek ára. A Német minöségü gumi lágy, mégis a légkamráknak köszönhetöen tökéletesen elzár kintröl minden olyan d...
Ez a pár jelzőgumi a széles (nem USA) jelzőkhöz készült német minőségben, ahol a belső sárvédőn lévő lyuk 12 mm. Ha ez 16 mm, akkor használhatja a BBT 0761-1-et. A nagy USA indikátorokhoz a BBT van. 0762 programunkban.
A lámpaüvegen tömít a keretben, hogy ne menjen nedvesség a foncsor, illetve az izzó közelébe. Ez a tömítés nélkülözhetetlen a fényszóróegység meghúzásához. Ha nedvesség hatol be a fényszóró egységbe, akkor a fénysugarakat visszaverő tükör nagyon hamar megsérül, és a fényszóró fényereje biztosan csökken.
Ami a kasztnin van a bili és a lámpatest között van, párban: 0609-1,
Bogár 08/67-07/73 Busz 08/67-08/73 Type 3 Type 181
A motortérben a motor körül menö gumitömítés, nagyon fontos, hogy a helyén legyen, a motorblokk alján keletkezö höt ne engedje vissza a friss levegö térbe a motornak. Ha ez nincs bent szinte lehetetlen nyáron a jól müködö hütés. Nem csak a por és egyébb szenyezödés miatt van itt. A hátsó kiegészítö gumija a váltó felett a 0724 vagy a 0724-1 a német minöségü. A 0856-250-es profilba megy bele, ha esetleg arra is szükséged lenne.
A Bogarak hátulján a karosszéria és az alváz közötti összeszerelés a doblemezek közepén 2 csavar segítségével történik a rögzítés, Ami egy évjárattól függő vastagságú gumi csillapító tartozik a 0704-1 vagy 0704-2, a korai évjáratokhoz a vastagabb a 18mm vastag gumi szükséges 1964 augusztusig. Ezt a rezgéscsillapítót középen ez a fém persely erősíti meg, ami megakadályozza, hogy a rezgéscsillapító gumibetét teljesen összenyomódjon. Ezek a fém persel...
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.