Az olajsapka tömítése eredetileg parafából készült, bár a kupak sok év után megkeményedik és összeomlik. Következésképpen a tömítő funkció csökken, és igen jelentős annak a kockázata, hogy a parafa apró részei a motorolajba kerüljenek. Ezentúl raktárról tudunk szállítani Önnek megfelelő illesztésű és olajálló tömítést.
Ez a megerősített tömlő akár 10 Bar olajnyomást is kibír, de rugalmas marad, így meghajlás nélkül lefektethető. Ideális külső olajhűtők, szűrők és termosztátok csatlakoztatására.
Használd hozzá a 2601-500-as müszert ha megfelelö az 52 mm-es átmérö. Nagyon fontos információ a motorrol az olaj hömérséklete, enélküól szinte vakon autózunk , föleg nyáron. Fejleszd magad és az autód.
Szereti a VDO-t? Rendelje meg most a sajátját a helyi VW márkakereskedőjétől! Gondolom, a VDO-nak nincs szüksége magyarázatra, ezeket a mérőeszközöket már 35 éve használjuk a saját autóinkban
Ez a papír tömítés szett, amihez a réz roppantó alátétek is benne vannak a csomagban. Ha szükséges a leeresztö csavarokat is megtalálod darabban, a középsö csavar a 1850 es cikkszámon, a mágnesest kiemelten ajánljuk, vagy a szélsö zárt anyákat a 1857 es cikkszámon találod meg hozzá.
Ezzel a rozsdamentes acél olajteknő lemezzel az Typ-1-es típusú motorokhoz kicserélheti a korrodált vagy deformálódott eredeti elemeket. Az eredeti olajteknő lemez deformálódhat a forgalmi szigeteken való áthajtáskor, a járdaszegélyek és rámpák érintésekor, az anyák túl erős meghúzásakor. Mindezek a problémák a múltban vannak a Vintage Speeds RVS olajteknő lemezekkel, és elkerülheti az olajszivárgásból eredő nagy költségeket. Mindegyik raktárról elérhető 2 tömítéssel és szerelőanyával. Az ola...
A motorolaj leeresztése a Type 1-es típusú motoroknál korábban a motorház aljáról történt. Type 1-es típusú 25-30 lóerős motorokon az olajteknő lemez eltávolításával, amely az olajszűrőt is a helyén tartotta. Az 1200-as, 1300-as, 1500-as és 1600 köbcentis motorokon gyakran van egy leeresztőcsavar, amit kicsavarva leeresztheti az olajat a motorblokkból anélkül, hogy a lemezt szét kellene szedni. Ezek a lemezek már régóta rendelkezésre állnak a teljes olajcsere készlet részeként No: 1852 12/13 ...
A motorolaj leeresztése az Type 1-es típusú motoroknál korábban a motorház aljáról történt. 1-es típusú 25-30 lóerős motorokon az olajteknő lemez eltávolításával, amely az olajszűrőt is a helyén tartotta. Az 1200-as, 1300-as, 1500-as és 1600 köbcentis motorokon gyakran van egy leeresztőcsavar, amelyet kicsavarva leeresztheti az olajat a motorblokkból anélkül, hogy a lemezt szét kellene szedni. Ezek a leeresztö fedelelek már régóta rendelkezésre állnak a teljes olajcsere készlet részeként # 18...
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.