Általában ismerjük a 2-es típusú osztott buszok klasszikus helyeit, amelyek ki vannak téve a rozsdának: korlátok, emelési pontok, hátsó sarkok Bár néha még az első belső szárnyak is olyan mértékben megsérülnek, hogy még a kisebb sérüléseket sem lehet megfelelően helyrehozni. A teljes belső szárny cseréje a legmegfelelőbb megoldás. A most elérhető kerékház lehetővé teszi a belső szárny felső oldalának cseréjét az első fenéklemeztől a terelőlapig. Az üléssínt vissza kell állítani. Minden oldalr...
Amikor a használt alkatrészek ára nevetségessé válik, mi a BBT-nél megpróbálunk feljebb lépni, és jó reprodukciót hozni a piacra. A mi filozófiánk továbbra is az, hogy amikor valamit készítünk, az legalább olyan jó legyen, vagy ha lehet, még jobb is, mint az eredeti. Büszkék vagyunk tehát arra, hogy most a motorfedél tökéletes reprodukcióját kínáljuk a korai ablaküvegekhez. Klasszikus saját BBT szerszámainkra bélyegezve ez nem az olcsó út volt, hanem az egyetlen jó módszer Így most tökéletes ...
A csomag tartalmazza a gumigyürüt hozzá amit külön is meg tudsz vásárolni, a 0157-604 cikkszám alatt találod. A hozzá való csavart a 0157-605 cikkszám alatt találod. BBT saját gyártás!
Felső oldalpanelek a splittie számára. Kapható bal és jobb oldali rakodóajtókhoz. A rövid panel a rakodóajtó mögött van, a hosszú panel pedig az ellenkező oldalon. Ezek a panelek tökéletes cseréje, ha az oldalablak környezete rozsdás, vagy ha 13, 15, 21 vagy 23-as ablakot szeretne átalakítani. Ezekkel a panelekkel egy 11 ablakos kombit 21 vagy 23 ablakos sambává alakíthatsz.
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.