Az egyik végén hosszabb nyakkal ami a blokkba megy bele. Ez az újítás a verseny és rally világából ered. A gyors és éles kanyarokban a hosszított nyak megakadályozza az olaj kifolyását így megakadályozzuk az olajszint csökkenést és a motor meghibásodását. Természétesen standard, gyári motorok esetén is használható és ezzel biztosak lehetünk a folyamatos megfelelö olaj ellátásról. Elérhetö még fém (1758), és rugós változatban (1761).
A hozzá tartozó gumitömítés ami a beszereléshez szükséges több féle minöségben is eléred. A legegysezrübb a 1763 as, a szilikonos szett a 1763-1 (nagyon közkedvelt) akik gyakran építenek motorokat ök ezt használják.
A hozzá tartozó gumitömítés ami a beszereléshez szükséges több féle minöségben is eléred. A legegysezrübb a 1763 as, a szilikonos szett a 1763-1 (nagyon közkedvelt) akik gyakran építenek motorokat ök ezt használják.
A harmonika tolórúd csövek egyik oldalán hosszabbak, és ez az oldal a forgattyúházba (blokkba) van szerelve. Ez a fejlesztés a verseny- és rallyvilágból származik, és biztosítja, hogy a sportkanyarokban ne folyhasson olaj a csövekbe, és átmeneti olajhiány alakuljon ki a szívónyílásnál, ami a motor meghibásodásához vezethet. Normál használatú normál motorokon is használható, hogy mindig biztos legyen az állandó olajellátásban. Fém (BBT 1758), rozsdamentes acél (BBT 1758-5) kivitelben is kaphat...
Ezek a rugók kilágyulnak idövel és jön az olaj csöpögés, ami bosszantja az embert, ha már ennyire környezet tudatosak lettünk! A BBT talált megoldást arra, hogy Gyári Minöségben gyártsa ezeket nekünk, Tökéletes választás, kiváló ár és nincs több csöpögés!
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.