8mm-es töcsavarra, 21mm-es fogaskerékkel és 3 szegecses 70elötti vezérmütengelyhez való olajpumpa. Ha így nem tudtad beazonosítani érdemes a vásárláshoz elhozni az eredetit.
A 70-es évek elején egy relatív új fejlesztés volt a Volkswagennél az M8-as tömítös anyacsavar az olajpumpa fedelekhez. Lecserélve a hagyományos anyacsavarokat. 67 elötti motorokhoz a VW soha nem gyártott ilyen anyacsavarokat, így gondoltunk egy merészet és, hogy minden olajszívárgást felszámoljunk elhoztuk Nektek ezt az anyacsavart M6-os méretben! 4 db-ra van szükség egy motorhoz, darabra értékesítjük.
Sokan nem akarnak teljes tömítéskészletet csak az olajszivattyú vagy a generátor állvány tömítéseihez Most már külön kaphatóak, és készen állnak a polcainkra szállításra.
Az automata váltós olajpumpa két részböl áll. Az egyik a motorolaj a másik a váltóolaj felöl van. Ez a tömítés egyforma a két oldalon így egy olajpumpához 2 tömítésre lesz szükséged.
- 8 mm-es töcsavarokhoz - 3 csavar/szegecs a veztengely végén - 32 mm-es fogaskerekekkel - kettős tehermentesítő tok - használja a #BBT 1826 csere-szűrőt
A hozzávaló papírtömítés készlet a réz roppantó alététekkel együtt a 1851.
A komplett szett a szürö, a csavarok, a leeresztö fedél, már középen leeresztö csavaros, a papír és réz tömítések egyben a 1852 szett!!
Amit nagyon javasolunk az olajleeresztö rendszerhez, az egy 1850 es cikkszámon lévö mágneses olajleeresztö csavar. Ez nagyon jó dolog, ha össze gyüjti a motorban a koszáló fém reszeléket és nem tud tovább bolyongani az olajrendszerben és a kopást növelni. ...
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.