A vezérműszíj a 3-as típusú dízelmotorok alapvető alkatrésze, és lehetővé teszi, hogy a vezérműtengely, a befecskendező szivattyú és az olajszivattyú egymáshoz igazítása a főtengelyen keresztül történik. Ennek a hajtószíjnak mindig tökéletes állapotban kell lennie ahhoz, hogy betöltse fontos funkcióját és nagy igénybevételét. Ha az ékszíj elszakad a motor forgása közben, az a hengerfejek, szelepek károsodását okozhatja?.. Javasoljuk, hogy ezt az ékszíjat 120 000 km-enként cserélje ki, és mive...
A 4-es típusú motorok generátorai gumikönyökkel rendelkeznek, hogy megakadályozzák a generátor túlmelegedését. Eredetileg ezek a könyökök rossz minőségűek voltak, így a legtöbbjük megkeményedett, elszakadt vagy akár teljesen elveszett. A BBT megfelelő megoldást kínál ezzel a kiváló minőségű reprodukcióval.
A 4-es típusú motorok generátorai gumikönyökkel rendelkeznek, hogy megakadályozzák a generátor túlmelegedését. Eredetileg ezek a könyökök rossz minőségűek voltak, így a legtöbbjük megkeményedett, elszakadt vagy akár teljesen elveszett. A BBT megfelelő megoldást kínál ezzel a kiváló minőségű reprodukcióval.
A 2161-500 a bakja amire szereled, illetve 260 a ház amibe építed, ha ezt szeretnéd a Typ 4-es motorodra, föleg ha azt bogárba szereled. A Typ 1-eshez az olajbentö nyak a 2161-550.
Ha Typ 4 es turbina házra van szükséged az a 2165, ehhez a szetthez az olajbeöntö csonk a 2166-550 .
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.