Ezzel a rozsdamentes acél olajteknő lemezzel az Typ-1-es típusú motorokhoz kicserélheti a korrodált vagy deformálódott eredeti elemeket. Az eredeti olajteknő lemez deformálódhat a forgalmi szigeteken való áthajtáskor, a járdaszegélyek és rámpák érintésekor, az anyák túl erős meghúzásakor. Mindezek a problémák a múltban vannak a Vintage Speeds RVS olajteknő lemezekkel, és elkerülheti az olajszivárgásból eredő nagy költségeket. Mindegyik raktárról elérhető 2 tömítéssel és szerelőanyával. Az ola...
Amit nagyon javasolunk az olajleeresztö rendszerhez, az ez a mágneses olajleeresztö csavar. Ez nagyon jó dolog, ha össze gyüjti a motorban a koszáló fém reszeléket és nem tud tovább bolyongani az olajrendszerben és a kopást növelni. Mi minden motorba tennénk ilyet.
A motorolaj leeresztése az Type 1-es típusú motoroknál korábban a motorház aljáról történt. 1-es típusú 25-30 lóerős motorokon az olajteknő lemez eltávolításával, amely az olajszűrőt is a helyén tartotta. Az 1200-as, 1300-as, 1500-as és 1600 köbcentis motorokon gyakran van egy leeresztőcsavar, amelyet kicsavarva leeresztheti az olajat a motorblokkból anélkül, hogy a lemezt szét kellene szedni. Ezek a leeresztö fedelelek már régóta rendelkezésre állnak a teljes olajcsere készlet részeként # 18...
Olajfokozó készlet, dupla. A speciálisan tervezett nagyobb dugattyú és az erősebb rugó növeli az olajnyomást az egész rendszerben. Olajhűtő vagy távoli szűrő felszerelésekor kötelező.
1819-0 az ezt bezáró M18 as csavar és annak a tömítése pedig a 1819-001 es, ezeket rendeld hozzá ha szükséges.
Az olajpumpa fedélnek a felfogató anyájának olajzárónak és biztonsággal fennmaradónak kell fizikailag is lennie. Ehhez ez a termék biztonsággal nyújt megoldást.
A 70-es évek elején egy relatív új fejlesztés volt a Volkswagennél az M8-as tömítös anyacsavar az olajpumpa fedelekhez. Lecserélve a hagyományos anyacsavarokat. 67 elötti motorokhoz a VW soha nem gyártott ilyen anyacsavarokat, így gondoltunk egy merészet és, hogy minden olajszívárgást felszámoljunk elhoztuk Nektek ezt az anyacsavart M6-os méretben! 4 db-ra van szükség egy motorhoz, darabra értékesítjük.
Sokan nem akarnak teljes tömítéskészletet csak az olajszivattyú vagy a generátor állvány tömítéseihez Most már külön kaphatóak, és készen állnak a polcainkra szállításra.
- 8 mm-es töcsavarokhoz - 3 csavar/szegecs a veztengely végén - 32 mm-es fogaskerekekkel - kettős tehermentesítő tok - használja a #BBT 1826 csere-szűrőt
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.