Ez a műanyag dugó a T2-eseknél a hátsó lökhárító feletti 2 lyuk lezárására szolgál, a motorháztető mindkét oldalánál. Eredetileg ezeket a lyukakat használták az alapozó bevonat felvitelére a busz gyártása során, amiket a folyamat során később egy dugóval lezártak. Ha eltávolítja ezeket a dugókat, megsérülhetnek vagy könnyen elveszthetnek. A T25/T3-asokon a B oszlopon is megtalálható, illetve a platósok hátsó sarkainál is ez a kis dugó van.
A szett 4db szivacsot tartalmaz, kell a ház és a kasztni közé és az alaplap és a búra közé is, ezért van a csomagban 4db. Eredetiben is szivacs volt, de találsz nálunk prémium gumit is. 7564-005 cikkszámon.
Ehhez a gumihoz feszítöt kell használni a beszerelés elött. a Feszítöket klf méretekben találsz nálunk a 0318- et ha beírod a keresöbe megtalálod ezeket. A feszítöt a toldásnál egy króm takaró köti össze ami a 0319 es cikkszámon találod meg. Ha minden igaz a 0318-030 ami 3 méteres elégnek kell lennie hozzá. Érdemes csekkolni elötte.
A lámpaüvegen tömít a keretben, hogy ne menjen nedvesség a foncsor, illetve az izzó közelébe. Ez a tömítés nélkülözhetetlen a fényszóróegység meghúzásához. Ha nedvesség hatol be a fényszóró egységbe, akkor a fénysugarakat visszaverő tükör nagyon hamar megsérül, és a fényszóró fényereje biztosan csökken.
Ami a kasztnin van a bili és a lámpatest között van, párban: 0609-1,
Bogár 08/67-07/73 Busz 08/67-08/73 Type 3 Type 181
Ez a müanyag feszítö van a bogarakban 1972 után, a Luxus T2 buszokban, a T25/T3 buszokban, Golf 1-ben is amikor feszítös a szélvédö gumija, illetve körben az összes. Ezeket hívták De Luxe kivitelnek. Szép króm hatású a müanyag, Gyári minöségben. Használat elött tanácsos a méretre vágott feszítöt berakni egy vödör meleg vízbe és ezáltal a következö 5 percben nagyon könnyü lehet majd vele dolgozni, oda megy ahová akarok. Végre ez is felkerült a kinálatunkba, így nem kell csak ablakonként egy db...
Ez a vastag, kövér gumi a tolóajtóban a felső síneken az Ön T2 buszában a helyezkedik el.
A VW ezt a belső tér szép befejezéseként helyezte el, és nehogy nagyon megsérüljünk, amikor a buszba be- vagy kiszálláskor a vastag acélsínhez ütjük a fejünket...
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.