A hátsó motorral szerelt VW autóbuszok legújabb generációja manapság többletértéket kap, mint klasszikus autó, és gyakran találkozunk velük a találkozókon. A növekvő népszerűségnek köszönhetően ezeket a buszokat egyre inkább felújítják és visszahelyezik a forgalomba. A karosszéria ízületei az e generációs VW buszok gyenge pontjai. Ezeket a kötéseket a gyártás során egymáshoz hegesztik és egymáshoz kötik, de az életkor miatt a kötések megkeményednek és elszakadnak. A nedvesség áthatol a repedé...
A Vanagon T3 buszoknak (25-ös típus) van egy nagyon jól ismert rozsdaproblémája, amelyet németül Kantenrost-ként határoztak meg. Ez a fajta rozsdakárosodás a 25-ös típusú buszok karosszériaelemeinek karosszéria szélein látható. A különböző karosszériaelemeket belső oldalról hegesztették össze, míg az autó külső oldalán lévő kis rést tömítőanyaggal töltötték ki. Ezt követően ezt a tömítőanyagot lefestették. Sok év elteltével ez a tömítőanyag kevés repedést kap az UV-sugárzás, a hőmérséklet-i...
A Vanagon T3 buszoknak (25-ös típus) van egy nagyon jól ismert rozsdaproblémája, amelyet németül Kantenrost-ként határoztak meg. Ez a fajta rozsdakárosodás a 25-ös típusú buszok karosszériaelemeinek karosszéria szélein látható. A különböző karosszériaelemeket belső oldalról hegesztették össze, míg az autó külső oldalán lévő kis rést tömítőanyaggal töltötték ki. Ezt követően ezt a tömítőanyagot lefestették. Sok év elteltével ez a tömítőanyag kevés repedést kap az UV-sugárzás, a hőmérséklet-i...
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.