Bogár, Karmann Ghia 08/65-08/67 Type 3 08/65-07/67
A kerékcsapágyak egyértelműen a klasszikus autók kopásnak kitett részei közé tartoznak. A kerékcsapágyak már évek óta készletben kaphatók raktárról. Ennek ellenére gyakran kapunk igényeket külön csapágyak és leginkább a zsírtömítések (agyszimeringek) után. Következésképpen beszerzési osztályunk sok kutatást végzett annak érdekében, hogy raktárról tudjon kerékcsapágyakat és tömítéseket (szimeringeket) kínálni 1-es típusú bogárokhoz, 2-es típusú...
A kerékcsapágyak egyértelműen a klasszikus autók kopásnak kitett részei közé tartoznak. A kerékcsapágyak már évek óta készletben kaphatók raktárról. Ennek ellenére gyakran kapunk igényeket külön csapágyak és leginkább a zsírtömítések (agyszimeringek) után. Következésképpen beszerzési osztályunk sok kutatást végzett annak érdekében, hogy raktárról tudjon kerékcsapágyakat és tömítéseket (szimeringeket) kínálni 1-es típusú bogárokhoz, 2-es típusú buszokhoz -07/79, 3-as és 181-es típusokhoz....
A kerékcsapágyak egyértelműen a klasszikus autók kopásnak kitett részei közé tartoznak. A kerékcsapágyak már évek óta készletben kaphatók raktárról. Ennek ellenére gyakran kapunk igényeket külön csapágyak és leginkább a zsírtömítések (agyszimeringek) után. Következésképpen beszerzési osztályunk sok kutatást végzett annak érdekében, hogy raktárról tudjon kerékcsapágyakat és tömítéseket (szimeringeket) kínálni 1-es típusú bogárokhoz, 2-es típusú buszokhoz -07/79, 3-as és 181-es típusokhoz....
Mi, a BBT, unjuk az elülső agy zsírsapkáját, amely régóta elérhető volt. Őszintén szólva alig használtuk a meglévő utángyártott termékeket saját autóinkra. Ehelyett inkább a NOS-t vagy a használtakat részesítettük előnyben. Úgy gondoltuk, itt az ideje, hogy elkészítsük a sajátunkat, és ez teljesen sikerült. Az eredetivel azonos anyagból, azonos anyagvastagsággal és méretben, ugyanolyan kinézettel és kivitelezéssel készítettük el. Egyszerű és tökéletes, pontosan olyan, mint a Volkswagen sok év...
Mi, @ BBT, unjuk az elülső agy zsírsapkáját, amely régóta elérhető volt. Őszintén szólva alig használtuk a meglévő utángyártott termékeket saját autóinkra. Ehelyett inkább a NOS-t vagy a használtakat részesítettük előnyben. Úgy gondoltuk, itt az ideje, hogy elkészítsük a sajátunkat, és ez teljesen sikerült. Az eredetivel azonos anyagból, azonos anyagvastagsággal és méretben, ugyanolyan kinézettel és kivitelezéssel készítettük el. Egyszerű és tökéletes, pontosan olyan, mint a Volkswagen sok év...
311 405 625 + 311 405 645 + 131 405 641A gyári számú alkatrészeket tartalmazza a csomag. A csapágyakat külön is meg lehet vásárolni, mégpedig a belsö csapágy a 1356-110 és a külsö pedig a 1356-210 és a 1363-010( tárcsafékhez) vagy a 1364-010 (dobfékeshez) A csapágyat lerögzítö alátét pedig a 1360.
Ezek a perselyek kívül párhuzamosan, belül pedig kúposan vannak elforgatva. Amikor a jelzett átmérőn kifúrja az összekötörúd furatát az orsóban, akkor beszerelheti a perselyeket (tartsa szem előtt a feszültséget), és fordítva helyezze el azösszekötörudat. Megakadályozza, hogy az összekötörudak házzáérjenek az üzemanyagtartálynak az erősen leültetett járműveknél! Párban eladó, angol nyelvű összeszerelési útmutatóval!
Ezeknek a tömítéseknek az a célja, hogy 08/65 után lezárják a Beetle, Karmann Ghia és Type181 felfüggesztőkar és első tengely közötti átmenetet, hogy a zsír az első tengelyen maradjon, a szennyeződés és a nedvesség pedig ne tudjon behatolni az első tengely házába. Ez utóbbi meglehetősen romboló következményekkel jár az első tengely csapágyazásában és a felfüggesztő kar futófelületén, ezért a repedezett vagy megkeményedett tömítéseket azonnal ki kell cserélni....
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.