Az osztott-ablakos busz olajos féltengelyesre átalakításakor (Bogár váltó beépítésével), illetve a lassító áttétel megszüntetéséhez szükséges. Az átépítés során a Typ3-as fékalaplapra és fékdobora kell cserélni és módosított lengökarokra is szükség van! Ez az átépítés kb. 10cm-rel leülteti a buszod. https://www.youtube.com/watch?v=0Vn2PuuTSlk
A szivárgó hátsó tengely tömítés gyakori probléma, ami miatt a fékbetét eláztatja a sebességváltó olaját, ami a fékerő csökkenését eredményezi. Rendkívül veszélyes! Ezt a tömítéskészletet úgy fejlesztettük ki, hogy a biztonságot a legfontosabb prioritásként kezeljük. Szeretett Volkswagenjének biztonsága a legfontosabb számunkra! A BBT javasolja az összes tömítés cseréjét, ha valamelyik szivárog, a hátsó kerékcsapágyak cseréjekor is. Ezért a hátsó kerékcsapágy készleteinkben pontosan ezt a kés...
Ez a készlet 14 darabot tartalmaz, ezek mind gumi és nejlon darabok, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a lengőkar visszanyerje 100%-ban új megjelenését. Fontos, hogy minden kötés optimális rendben legyen, mert a műszaki ellenőrzésen jobban odafigyelnek rá, és rossz állapotban selejtezik. Szettenként eladó 1 autó.
33 bordás, 36 mm-es orr, M8-as menetek, 2 darab van egy szettben. Átalakító adapter Typ 1-es azaz bogár váltót rakni a Buszba. Így lesz a 100mm-es átméröjü féltengely a helyén.
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.