Ez a tömítés az elülső alvázon található a fedél között, amely hozzáférést biztosít az alváz alagútjának belsejébe, a fedél lehetővé teszi a sebességváltó rúd (szét)szerelését is.
Általában ez a gumi minden egyes nagyjavítás után elkerülhetetlen a cseréje. Három féle minsöségben és három féle árkategoriában találsz raktáron a webshopban. Munkában a a legkevesebb a szivacs ami a leg drágább verzió, de GYÁRI minöség és egy speciális szivacs, amely ellentáll a víz és a beszivárgás ellen. Emlékszem az eredeti formájára, bármennyiszer emeled le vagy rakod össze. Ennek ára. A Német minöségü gumi lágy, mégis a légkamráknak köszönhetöen tökéletesen elzár kintröl minden olyan d...
Általában ez a gumi minden egyes nagyjavítás után elkerülhetetlen a cseréje. Három féle minsöségben és három féle árkategoriában találsz raktáron a webshopban. Munkában a a legkevesebb a szivacs ami a leg drágább verzió, de GYÁRI minöség és egy speciális szivacs, amely ellentáll a víz és a beszivárgás ellen. Emlékszem az eredeti formájára, bármennyiszer emeled le vagy rakod össze. Ennek ára. A Német minöségü gumi lágy, mégis a légkamráknak köszönhetöen tökéletesen elzár kintröl minden olyan d...
Az elsö agyban lévö gumi, ami megvezeti a kilóméter spirált az utján az agyon lévö zsírkupak felé. Ez tartja stabilan és szorosan a helyén a spirált a kerék felöl. Szinte minden típusnál ez van!
A motortérben a motor körül menö gumitömítés, nagyon fontos, hogy a helyén legyen, a motorblokk alján keletkezö höt ne engedje vissza a friss levegö térbe a motornak. Ha ez nincs bent szinte lehetetlen nyáron a jól müködö hütés. Nem csak a por és egyébb szenyezödés miatt van itt. A hátsó kiegészítö gumija a váltó felett a 0724 vagy a 0724-1 a német minöségü. A 0856-250-es profilba megy bele, ha esetleg arra is szükséged lenne.
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.