Hozzájutottunk egy nagyobb mennyiségü Made In Western Germany 3 ohmos Kék trafóhoz. Újak de a csomagoláson látszik a kora, de tükéletes és az eredeti bilinccsel szerlve. Esztétikus és tökéletes minöség, mind tesztelve!! Vidd amíg van belöle.
EMPI HEI gyújtókészlet a jobb teljesítmény és üzemanyag-takarékosság érdekében
Tartalmazza a HEI komplett gyujtáselosztót 40 000 voltos OE típusú trafó Kiváló min?ség? 8,5 mm-es gyúkjtókábel szett ,dugaszolós végekkel Anaheimben, Kaliforniában tervezték és gyártották
Az EMPI HEI Ignition Kit egy mindent magában foglaló megoldás a gyújtásrendszer modernizálására. Ezt a készletet a teljesítmény és az üzemanyag-hatékonyság növelésére tervezték, egyszer? ké...
Ez az elektronikus gyújtáselosztó kizárólag belsö ellenállású trafóval, vagy megfelelö soros elötét-ellenállással használható! A nem megfelelö trafó használata a garancia elvesztéséhez vezet. A megfelelö trafót megtalálja a 2051-es (Kék Bosch) illetve a 2051-251 (Kék Beru) cikkszám alatt.
A 009-es elosztó nagy teljesítményt és jó megjelenést kölcsönöz a motornak. Ez a centrifugális el?retolt elosztó gyorsabban halad el?re, mint az eredeti, a nagyobb szikra és több lóer? érdekében.
A Bosch W8AC system, pont ugyan az mint amit bele teremtettek. Meguntuk, hogy Ukrajnából nagyon nehéz a Bosch gyertya beszerzése, így a BBT készített erre a systemre egy saját gyártás és olyan áron, amin kb a 90-es években volt az ára. Ki van próbálva, nyugodtan használhatod!!
A BBT gyújtókábelek már hosszabb ideig készültek valódi rézmaggal.
Gyújtókábeleinket megfelelö vastagságúra készítettük, így tökéletesen illeszkednek a hütöventilátor kapcsába. A gyújtókábeleket nem szilikonból készítettük, hanem az eredeti müanyag gumikombinációban, hogy megkapjuk az autentikus megjelenést.
A mai napon büszkén jelentjük be, hogy millió kilogramm barna por megvásárlása után végre sikerült elérni, hogy a gyújtógyertya sapkáinkat (vagy csatlakozó...
A meglazult gyújtókábelek és üzemanyagvezetékek sok problémát okoztak korábban a motortér közelében. Legjobb esetben a 4 henger valamelyikének gyújtáshibája korlátozza, de rosszabb is lehet. Időnként tűz a motorban történik. A gyújtáskábeleket alapvetően egy kapocsban kell rögzíteni, amely viszont a ventilátor burkolatában van rögzítve. Sok év elteltével ez a PVC klip megkeményedhet, eltörhet, és a vibráció és a manipuláció miatt lekerül a ventilátor burkolatáról. A gyújtáskábelek szabaddá vá...
Találtunk egy megmaradt készletet a PVL made In Germany gyártmányú fekete trafókból. Békebeli megbízható Német minöség, garntáltan tudja az 1,8 ohmot, teszteltük!! Vedd amíg van, mert ha ez elfogy, ilyen biztosan nem lesz többet!!
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.