Utolsó darab kis tulzással a világon, a TMI már nem gyártja és maradt egy PRÉMIUM szettünk, ha nem sajnálod rá a pénzt akkor lehet egy fantasztikus sötét kék szetted még neked utoljára.
Gumitömítés az ajtókárpit patentekhez bogárnál 57-töl végig, az összes évjárat, de a széles diszléceknek is ez volt az ellendarabja, ( a 0406os patenthoz is) Illetve Type 3-hoz a diszléc patent ellendarabja 63-66 között, majd itt is az ajtópanel klipsz ellendarabja végig.
Az ablak tekerökarokat (vagy ablakhajtókarokat) intenzíven használják, ezért gyakran elromlanak. 1968 után minden modellt csavarral szereltek fel az ablakszerkezetre. Így eltérhet a gyártási évtől, és eldöntheti, melyik modell tetszik a legjobban. Az alátét rozetta ehhez a 0518-855, illetve a rögzítö csavar a 0524-17-es.
Ennél a terméknél a BBT szigorúan a minőséget választotta. Gyűrűink szépek és fényesek, megfelelő átmérőjűek és tökéletesen illeszkednek, szép felülettel, pontosan olyan, mint az eredeti. Tisztában vagyunk a piacon kapható olcsóbb reprodukciókkal, de ezt a minőséget a saját autóinkban sem szeretnénk. Tartsa meg magát az olcsóbb reprodukcióktól.
Ennél a terméknél a BBT szigorúan a minőséget választotta. Gyűrűink szépek és fényesek, megfelelő átmérőjűek és tökéletesen illeszkednek, szép felülettel, pontosan olyan, mint az eredeti. Tisztában vagyunk a piacon kapható olcsóbb reprodukciókkal, de ezt a minőséget a saját autóinkban sem szeretnénk. Tartsa meg magát az olcsóbb reprodukcióktól.
Az ablak tekerökarokat (vagy ablakhajtókarokat) intenzíven használják, ezért gyakran elromlanak. 1968 után minden modellt csavarral szereltek fel az ablakszerkezetre. Így eltérhet a gyártási évt?l, és eldöntheti, melyik modell tetszik a legjobban.
Bogár, Karmann Ghia 08/67-07/69, Busz 08/67-07/69 Type 3 08/67-07/71, Type4
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.