Utolsó darab kis tulzással a világon, a TMI már nem gyártja és maradt egy PRÉMIUM szettünk, ha nem sajnálod rá a pénzt akkor lehet egy fantasztikus sötét kék szetted még neked utoljára.
Ennél a terméknél a BBT szigorúan a minőséget választotta. Gyűrűink szépek és fényesek, megfelelő átmérőjűek és tökéletesen illeszkednek, szép felülettel, pontosan olyan, mint az eredeti. Tisztában vagyunk a piacon kapható olcsóbb reprodukciókkal, de ezt a minőséget a saját autóinkban sem szeretnénk. Tartsa meg magát az olcsóbb reprodukcióktól.
A 66 utáni bogarakhoz ha megfelelö a fekete szín akkor ez a leg igényesebb ma kapható minöség, ár-érték arányban! Sütve vannak a bordák, a jobb és bal oldalon is van térkép zseb. Kiváló választás!!
Gumitömítés az ajtókárpit patentekhez bogárnál 57-töl végig, az összes évjárat, de a széles diszléceknek is ez volt az ellendarabja, ( a 0406os patenthoz is) Illetve Type 3-hoz a diszléc patent ellendarabja 63-66 között, majd itt is az ajtópanel klipsz ellendarabja végig.
Az ablak tekerö karokat (vagy ablakhajtókarokat) intenzíven használják, ezért gyakran elromlanak. 1968 után minden modellt csavarral szereltek fel az ablakszerkezetre. Így eltérhet a gyártási évt?l, és eldöntheti, melyik modell tetszik a legjobban.
Bogár, Karmann Ghia 08/69-07/74, Busz 08/69-07/79 Type 3 07/71- töl
Az ablak tekerökarokat (vagy ablakhajtókarokat) intenzíven használják, ezért gyakran elromlanak. 1968 után minden modellt csavarral szereltek fel az ablakszerkezetre. Így eltérhet a gyártási évtől, és eldöntheti, melyik modell tetszik a legjobban. Az alátét rozetta ehhez a 0518-855, illetve a rögzítö csavar a 0524-17-es.
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.