Az ablak tekerökarokat (vagy ablakhajtókarokat) intenzíven használják, ezért gyakran elromlanak. 1968 után minden modellt csavarral szereltek fel az ablakszerkezetre. Így eltérhet a gyártási évtől, és eldöntheti, melyik modell tetszik a legjobban.
Bogár, Karmann Ghia 08/67-07/69, Busz 08/67-07/69 Type 3 08/67-07/71, Type4
Gumitömítés az ajtókárpit patentekhez bogárnál 57-töl végig, az összes évjárat, de a széles diszléceknek is ez volt az ellendarabja, ( a 0406os patenthoz is) Illetve Type 3-hoz a diszléc patent ellendarabja 63-66 között, majd itt is az ajtópanel klipsz ellendarabja végig.
Az ablak tekerö karokat (vagy ablakhajtókarokat) intenzíven használják, ezért gyakran elromlanak. 1968 után minden modellt csavarral szereltek fel az ablakszerkezetre. Így eltérhet a gyártási évtől, és eldöntheti, melyik modell tetszik a legjobban.
Az ablak tekerökarokat (vagy ablakhajtókarokat) intenzíven használják, ezért gyakran elromlanak. 1968 után minden modellt csavarral szereltek fel az ablakszerkezetre. Így eltérhet a gyártási évtől, és eldöntheti, melyik modell tetszik a legjobban. Az alátét rozetta ehhez a 0518-855, illetve a rögzítö csavar a 0524-17-es.
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.