Ha nem akarja használni az eredeti tartályt , mert Flip frontja van (csomagtér és sárvéd?k egyben nyílnak), a BBT ezt a 40 literes rozsdamentes acél tartályt kínálja. Kupakkal és szerelési útmutatóval szállítjuk.
Léghűtéses Volkswagenjeink üzemanyagtartály-rögzítő lemezeinek van az a csúnya szokása, hogy gyorsan korrodálódnak. A Vintage Speednek van egy jó alternatívája, amely 5 mm vastag rozsdamentes acélból készül, csiszolva a szép felület érdekében.
A Volkswagen az üzemanyagtartályokat 1952 szeptemberéig 100 mm-es, 1952 októberétől 1953 márciusáig 60 mm-es betöltőnyílással gyártotta.1953 áprilisától 1955 júliusáig ismét 100 mm-re változtatták vissza. (0492-070) Így a 60 mm-es nyílással rendelkező tank tökéletesen illeszkedni fog, amennyiben Bogarad 1952 októbere és 1953 márciusa között gyártották, ovál ablakos, osztott ablakos (Zwitter). A 100 mm-es töltőnyílásos tartály (0492-080) töltőnyaka körül va...
A szivárgó vagy szennyezett üzemanyagtartály sok bosszúságot és problémákat okoz az úton. Kis szerencsével a problémák az üzemanyagtartály tartalmának elvesztésére vagy az üzemanyagtartály eltömödésére korlátozódnak porszemcsékkel. Bár ez eltérö lehet, egy garázsban szivárgó üzemanyagtartály már korábban tüzet és a jármü elvesztését okozta. A BBT mostantól raktárról szállítja az eredeti modell szerint készült üzemanyagtartályt. Nem kell többé megjavítania az üzemanyagtartályt vagy tisztítani ...
A Volkswagen az üzemanyagtartályokat 1952 szeptemberéig 100 mm-es, 1952 októberétől 1953 márciusáig 60 mm-es betöltőnyílással gyártotta.1953 áprilisától 1955 júliusáig ismét 100 mm-re változtatták vissza. (0492-070) Így a 60 mm-es nyílással rendelkező tank tökéletesen illeszkedni fog, amennyiben Bogarad 1952 októbere és 1953 márciusa között gyártották, ovál ablakos, osztott ablakos (Zwitter). A 100 mm-es töltőnyílásos tartály (0492-080) töltőnyaka körül va...
Ez a 60 literes üzemanyagtartály a megoldás a hosszabb futásteljesítményre. Átalakítás nélkül beépíthetö. Figyelem! A tankolás mindig a csomagtér-tetö alatt történik!
A szivárgó vagy szennyezett üzemanyagtartály sok bosszúságot és problémákat okoz az úton. Kis szerencsével a problémák az üzemanyagtartály tartalmának elvesztésére vagy az üzemanyagtartály eltömődésére korlátozódnak porszemcsékkel. Bár ez más is lehet, egy garázsban szivárgó üzemanyagtartály már korábban tüzet és a jármű elvesztését okozta. A BBT mostantól raktárról szállítja az eredeti modell szerint készült üzemanyagtartályt. Nem kell többé megjavítania az üzemanyagtartályt vagy tisztítani ...
Az üzemanyagtartályban lévő benzin tágulása által okozott nyomáskülönbségek megfékezésére egy légtelenítő van csatlakoztatva az üzemanyagtartály töltőcsövéhez. A T-idom törékennyé válhat és eltörhet az üzemanyaggőzök, vagy az első csomagtérben lévő csomagok miatt. A BBT raktárról csereterméket kínál Önnek.
Eredetileg a 1961-es Bogarakban és a 1955-61 között gyártott T2-esekben használták ahol gyárilag nem volt beépítve üzemanyagszint jeladó. Ennek ellenére ez a takarólap univerzálisan használható. Hozzá való csavar és tömítés szett a 0494-50 cikkszámú termék.
Ez a gumifedél a Karmann Ghia 08/67- modellek első szárnyában az üzemanyag-betöltő szelep elzáró szelepe mögött található. A tömítés a benzingőzök és a száradás hatására megsérül, és már nem tudja ellátni védő funkcióját
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.