Ez a fogaskerék szinte kivétel nélkül mindenkinek repedt, vagy már fogatlan is, mert ahány órát mi szétszedtünk ez mindben legalább repedt és elért volt az anyaga miatt. Na nem mintha ma nem érne el egy müanyag 50 év alatt, söt csak remélni tudjuk, hohy a következö is kibír ennyit. Tehát ha egyszer szétszeded az km órádat erre biztosan szükséged lesz. Ha pedig már ma sem megy az óra akkor ez biztosan törött.
A Type 1 Superbeetle (1303-as) 08/72- műszerfala határozott előrelépést jelentett a dizájn, a funkcionalitás és a biztonság terén, azonban sok Beetle-rajongó szemében esztétikai szempontból ez visszaesés volt. A szép festett fém műszerfal már nem látszott, így kevesebb volt a Vintage megjelenés. A modern megjelenésű műszerfal számos PVC alkatrészt tartalmaz, amelyek idővel elvesznek vagy megsérülnek. A raktárról szállított PVC minták megoldást jelentenek, ha ezeket az elveszett tárgyakat szer...
A hangszórórács korábban a műszerfal közepén helyezkedett el, a Zwitter Type 1 modelltől, a 10/52-es gyártástól az Oval Beetle 07/57-es gyártásának végéig. Opcióként azonban a hangszóró helyett órát is be lehetett szerelni, bár a rácsot egy 80 mm-es kerek perforációjú modellre kellett cserélni az óra összeszereléséhez. Az ilyen perforációval rendelkező eredeti rácsok nagyon ritkák, következésképpen nagyon drágák. Ezért a BBT úgy döntött, hogy egy jó krómozott változatot kínál saját gyártásban...
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.