Ez a féktömlő már jó ideje megtalálható a kínálatunkban 0,5 m-es méretben, ami elegendő a fékfolyadék tartály és a főfékhenger közötti kék fékvezetékek cseréjéhez.
Ezt a tartályt eredetileg a T25-ös buszon használták szervó nélkül, de tökéletes a bogarakhoz vagy bármilyen más olyan átalakításhoz, ahol el akarja távolítani a fékfolyadék-vezetékeket a fékfolyadék-tartály és a f?fékhenger között. Közvetlenül a f?fékhenger tetejére szerelhet?, így kiküszöböli a fékvezetékeket?
Minden 1966-os és kés?bbi kett?s áramkör? bogár fékfékhengerhez illeszkedik, de egy igazi bogárban nem túl praktikus, mert így sokkal nehezebb ellen...
Fontos a jó vezetési mechanizmus, de még fontosabb, hogy a fékek is megfelelően működjenek. Ezért biztosítjuk, hogy a fékrendszer alkatrészei mindig kiváló minőségűek legyenek. Most úgy döntöttünk, hogy egy jó minőségű fékkapcsoló alternatívát tervezünk 3 csatlakozóval, amelyek már régóta rendelkezésre állnak. Ez a német gyártmányú változat szivárgásmentességet és kiváló működést biztosít.
1250 a két polusú fékgomba hozzá, ehhez a 1250-01 a gumisapka. 1251 a három polusú a fékgomba hozzá, illetve 1251-01 a gumisapka hozzá. Kötöjellel a Német minöséget találod mind két fékgombához!! 1258 a kékszínü fékolajálló szövetcsö ez és a fékfolyadék tartály között.
1250 a két polusú fékgomba hozzá, ehhez a 1250-01 a gumisapka. 1251 a három polusú a fékgomba hozzá, illetve 1251-01 a gumisapka hozzá. Kötöjellel a Német minöséget találod mind két fékgombához!! 1258 a kékszínü fékolajálló szövetcsö ez és a fékfolyadék tartály között.
1250 a két polusú fékgomba hozzá, ehhez a 1250-01 a gumisapka. 1251 a három polusú a fékgomba hozzá, illetve 1251-01 a gumisapka hozzá. Kötöjellel a Német minöséget találod mind két fékgombához!! 1258 a kékszínü fékolajálló szövetcsö ez és a fékfolyadék tartály között.
Bogár 1200-1300 (nem jó a 1302/03-hoz) Karmann Ghia Type 181
A főhenger összeszerelése a bogár, Karmann Ghia ésType181 karosszériáján 2 hosszú csavar segítségével történhet, amelyek a perselyeken, egy üreges testrészen keresztül jönnek át. Ezek a rögzítőcsavarok és perselyek súlyosan megsérülhetnek a nedvesség okozta korrózió és a fékfolyadék korrozív jellemzői miatt, amelyek a főfékhenger szivattyúján és a karosszérián a szivárgó tömítések miatt jelennek meg....
Eredetileg csak egy rudat használtak a fékpofák között mind a bal, mind a jobb oldalon, VW 311 609 631, BBT 1239-96 Összeszereléskor a rugó az egyik oldalon a mélyedésben, a másik oldalon fölötte fekszik. Először úgy tűnik, hogy összeszerelve ez nem megfelelő, és sokan kerestük, hogy megtaláljuk a "helyes" "másik" oldalt... de egy idő után és sok-sok találkozás után megszokja. Mivel folyamatosan érkeztek a vásárlók kérdései, észrevételei, úgy döntöttünk, hogy a "helyes" "másik" oldalt ala...
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.