A föfékhenger és a fékfolyadék-tartály közötti kapcsolatot a -07/66 bogaraknál egy hajlékony csö biztosítja. A fékfolyadék korróziót okozó tulajdonsága és a jármü alatti elhelyezkedése miatt érzékeny a korrózióra,szivárgást okozhat a fékkörben.
A hozzá tartozó fémcsö a 1258-001, illetve a 1200-1 gumiba megy bele. Ez a három van egyben a rendszerben.
Ez a féktömlő már jó ideje megtalálható a kínálatunkban 0,5 m-es méretben, ami elegendő a fékfolyadék tartály és a főfékhenger közötti kék fékvezetékek cseréjéhez.
Az 1953 előtti Bogarak illetve az 1966 előtti Buszok fékfolyadék tartályai közvetlenül a főfékhengerre vannak rögzítve. A kettő között helyezkedik el ez a tömítés, hogy az olajszivárgást megakadályozza és a tartály alját megerősítse. Minden szétszerelés alkalmával ajánlott ez a tömítőgyűrűt kicserélni!
Ezt a tartályt eredetileg a T25-ös buszon használták szervó nélkül, de tökéletes a bogarakhoz vagy bármilyen más olyan átalakításhoz, ahol el akarja távolítani a fékfolyadék-vezetékeket a fékfolyadék-tartály és a f?fékhenger között. Közvetlenül a f?fékhenger tetejére szerelhet?, így kiküszöböli a fékvezetékeket?
Minden 1966-os és kés?bbi kett?s áramkör? bogár fékfékhengerhez illeszkedik, de egy igazi bogárban nem túl praktikus, mert így sokkal nehezebb ellen...
Fontos a jó vezetési mechanizmus, de még fontosabb, hogy a fékek is megfelelően működjenek. Ezért biztosítjuk, hogy a fékrendszer alkatrészei mindig kiváló minőségűek legyenek. Most úgy döntöttünk, hogy egy jó minőségű fékkapcsoló alternatívát tervezünk 3 csatlakozóval, amelyek már régóta rendelkezésre állnak. Ez a német gyártmányú változat szivárgásmentességet és kiváló működést biztosít.
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.