Ez a papír tömítés szett, amihez a réz roppantó alátétek is benne vannak a csomagban. Ha szükséges a leeresztö csavarokat is megtalálod darabban, a középsö csavar a 1850 es cikkszámon, a mágnesest kiemelten ajánljuk, vagy a szélsö zárt anyákat a 1857 es cikkszámon találod meg hozzá.
Ezzel a rozsdamentes acél olajteknő lemezzel az Typ-1-es típusú motorokhoz kicserélheti a korrodált vagy deformálódott eredeti elemeket. Az eredeti olajteknő lemez deformálódhat a forgalmi szigeteken való áthajtáskor, a járdaszegélyek és rámpák érintésekor, az anyák túl erős meghúzásakor. Mindezek a problémák a múltban vannak a Vintage Speeds RVS olajteknő lemezekkel, és elkerülheti az olajszivárgásból eredő nagy költségeket. Mindegyik raktárról elérhető 2 tömítéssel és szerelőanyával. Az ola...
Amit nagyon javasolunk az olajleeresztö rendszerhez, az ez a mágneses olajleeresztö csavar. Ez nagyon jó dolog, ha össze gyüjti a motorban a koszáló fém reszeléket és nem tud tovább bolyongani az olajrendszerben és a kopást növelni. Mi minden motorba tennénk ilyet.
A motorolaj leeresztése a Type 1-es típusú motoroknál korábban a motorház aljáról történt. Type 1-es típusú 25-30 lóerős motorokon az olajteknő lemez eltávolításával, amely az olajszűrőt is a helyén tartotta. Az 1200-as, 1300-as, 1500-as és 1600 köbcentis motorokon gyakran van egy leeresztőcsavar, amit kicsavarva leeresztheti az olajat a motorblokkból anélkül, hogy a lemezt szét kellene szedni. Ezek a lemezek már régóta rendelkezésre állnak a teljes olajcsere készlet részeként No: 1852 12/13 ...
A motorolaj leeresztése az Type 1-es típusú motoroknál korábban a motorház aljáról történt. 1-es típusú 25-30 lóerős motorokon az olajteknő lemez eltávolításával, amely az olajszűrőt is a helyén tartotta. Az 1200-as, 1300-as, 1500-as és 1600 köbcentis motorokon gyakran van egy leeresztőcsavar, amelyet kicsavarva leeresztheti az olajat a motorblokkból anélkül, hogy a lemezt szét kellene szedni. Ezek a leeresztö fedelelek már régóta rendelkezésre állnak a teljes olajcsere készlet részeként # 18...
Olajfokozó készlet, dupla. A speciálisan tervezett nagyobb dugattyú és az erősebb rugó növeli az olajnyomást az egész rendszerben. Olajhűtő vagy távoli szűrő felszerelésekor kötelező.
1819-0 az ezt bezáró M18 as csavar és annak a tömítése pedig a 1819-001 es, ezeket rendeld hozzá ha szükséges.
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.