A tökéletes egyedi átépítés ékeként találjátok ezt az EMPI GTV alkatrészt. Ezzel az elosztóval lehetöséged van ugyanarra az olajnyomás járatra 3 különbözö jeladót csatlakoztatni. Bronz bevonatával és CAD szoftver által tervezett, így biztos lehetsz a tökéletes illeszkedéssel és tartóssággal. A stílusos EMPI logo egy ízléses összképet kölcsönöz! Nem kell tovább keresgélni az interneten ezt az EMPI ékszert NOS-ben! Az összes menet 1/8-27 NPT. Minden léghütéses Typ1 és Typ4 motorhoz. ...
- 8 mm-es töcsavarokhoz - 4 csavar/szegecs a veztengely végén - 32 mm-es fogaskerekekkel - kettős tehermentesítő tok - használja a #BBT 1826 csere-szűrőt
A hozzá tartozó csavarok a 1805-500. A tömítés a 1805-02 vagy a 1805-03 as.
Az egy darabab AKCIÓShoz nincs meg a menetes kivezetés, az a 1808-150 es , külön is meg tudod hozzá venni. Nem lesz már ilyen csak Empiben. Utolsó BUGPACT made in USA!!
Ez a papír tömítés szett, amihez a réz roppantó alátétek is benne vannak a csomagban. Ha szükséges a leeresztö csavarokat is megtalálod darabban, a középsö csavar a 1850 es cikkszámon, a mágnesest kiemelten ajánljuk, vagy a szélsö zárt anyákat a 1857 es cikkszámon találod meg hozzá.
Amit nagyon javasolunk az olajleeresztö rendszerhez, az ez a mágneses olajleeresztö csavar. Ez nagyon jó dolog, ha össze gyüjti a motorban a koszáló fém reszeléket és nem tud tovább bolyongani az olajrendszerben és a kopást növelni. Mi minden motorba tennénk ilyet.
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.