Bogár, Karmann Ghia 08/65-08/67 Type 3 08/65-07/67
A kerékcsapágyak egyértelműen a klasszikus autók kopásnak kitett részei közé tartoznak. A kerékcsapágyak már évek óta készletben kaphatók raktárról. Ennek ellenére gyakran kapunk igényeket külön csapágyak és leginkább a zsírtömítések (agyszimeringek) után. Következésképpen beszerzési osztályunk sok kutatást végzett annak érdekében, hogy raktárról tudjon kerékcsapágyakat és tömítéseket (szimeringeket) kínálni 1-es típusú bogárokhoz, 2-es típusú...
A kerékcsapágyak egyértelműen a klasszikus autók kopásnak kitett részei közé tartoznak. A kerékcsapágyak már évek óta készletben kaphatók raktárról. Ennek ellenére gyakran kapunk igényeket külön csapágyak és leginkább a zsírtömítések (agyszimeringek) után. Következésképpen beszerzési osztályunk sok kutatást végzett annak érdekében, hogy raktárról tudjon kerékcsapágyakat és tömítéseket (szimeringeket) kínálni 1-es típusú bogárokhoz, 2-es típusú buszokhoz -07/79, 3-as és 181-es típusokhoz....
A kerékcsapágyak egyértelműen a klasszikus autók kopásnak kitett részei közé tartoznak. A kerékcsapágyak már évek óta készletben kaphatók raktárról. Ennek ellenére gyakran kapunk igényeket külön csapágyak és leginkább a zsírtömítések (agyszimeringek) után. Következésképpen beszerzési osztályunk sok kutatást végzett annak érdekében, hogy raktárról tudjon kerékcsapágyakat és tömítéseket (szimeringeket) kínálni 1-es típusú bogárokhoz, 2-es típusú buszokhoz -07/79, 3-as és 181-es típusokhoz....
A bogárhátú kedvelők kétségtelenül ismerik a MC Pherson első felfüggesztés jellemzőit, amelyek ezen típusokhoz fejlesztettek már ki. Nem csak végtelenül jól kormányozhatóak voltak már ezen típusok, de van néhány gyenge pontjuk is. Ezek egyike, hogy a kopások vagy a túl használat miatt rendellenes rezgések alakulhatnak ki, amelyek kellemetlen vezetési és komfort élményt ad a használónak. Ez az oka annak, hogy a BBT bőséges kínálattal rendelkezik futómű alkatrészekből. Ez a lengőkar szilent 197...
Ez az állítóblokk helyettesíti a rugólapok rögzített központi rögzítését egy eredeti első tengelyen, és ehelyett közé hegesztik. Ez lehetővé teszi a végtelen magasságállítást, más néven "Sway-a-Way" stílust. A megfelelő müködéshez 2 db kell, egy felül és egy alul, és jó hegesztési készség mindenképpen szükséges. A darabonként árúsítjuk, és elérhető a korai függöcsapszeges és a későbbi gömbcsuklós futómüvekhez is
Ez az állítómag helyettesíti a rugólapok rögzített központi rögzítését egy eredeti első tengelyen, és az eredeti helyére hegesztik. Ez lehetővé teszi a végtelen magasságállítást, más néven "Sway-a-Way" stílust. A megfelelő müködéshez 2 db szükséges, egy felül és egy alul, és jó hegesztési készség mindenképpen szükséges. A darabonként árúsítjuk, és elérhető a korai függöcsapszeges és a későbbi gömbcsuklós futómüvekhez is
Mi, @ BBT, unjuk az elülső agy zsírsapkáját, amely régóta elérhető volt. Őszintén szólva alig használtuk a meglévő utángyártott termékeket saját autóinkra. Ehelyett inkább a NOS-t vagy a használtakat részesítettük előnyben. Úgy gondoltuk, itt az ideje, hogy elkészítsük a sajátunkat, és ez teljesen sikerült. Az eredetivel azonos anyagból, azonos anyagvastagsággal és méretben, ugyanolyan kinézettel és kivitelezéssel készítettük el. Egyszerű és tökéletes, pontosan olyan, mint a Volkswagen sok év...
Mi, @ BBT, unjuk az elülső agy zsírsapkáját, amely régóta elérhető volt. Őszintén szólva alig használtuk a meglévő utángyártott termékeket saját autóinkra. Ehelyett inkább a NOS-t vagy a használtakat részesítettük előnyben. Úgy gondoltuk, itt az ideje, hogy elkészítsük a sajátunkat, és ez teljesen sikerült. Az eredetivel azonos anyagból, azonos anyagvastagsággal és méretben, ugyanolyan kinézettel és kivitelezéssel készítettük el. Egyszerű és tökéletes, pontosan olyan, mint a Volkswagen sok év...
Mi, @ BBT, unjuk az elülső agy zsírsapkáját, amely régóta elérhető volt. Őszintén szólva alig használtuk a meglévő utángyártott termékeket saját autóinkra. Ehelyett inkább a NOS-t vagy a használtakat részesítettük előnyben. Úgy gondoltuk, itt az ideje, hogy elkészítsük a sajátunkat, és ez teljesen sikerült. Az eredetivel azonos anyagból, azonos anyagvastagsággal és méretben, ugyanolyan kinézettel és kivitelezéssel készítettük el. Egyszerű és tökéletes, pontosan olyan, mint a Volkswagen sok év...
Mi, @ BBT, unjuk az elülső agy zsírsapkáját, amely régóta elérhető volt. Őszintén szólva alig használtuk a meglévő utángyártott termékeket saját autóinkra. Ehelyett inkább a NOS-t vagy a használtakat részesítettük előnyben. Úgy gondoltuk, itt az ideje, hogy elkészítsük a sajátunkat, és ez teljesen sikerült. Az eredetivel azonos anyagból, azonos anyagvastagsággal és méretben, ugyanolyan kinézettel és kivitelezéssel készítettük el. Egyszerű és tökéletes, pontosan olyan, mint a Volkswagen sok év...
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.