Az urethan csapágypersely beszerelése leegyszerűsíti az első híd és a lengőkarok összeillesztését. Kellő támasztást biztosít kopott alkatrészek használata esetén is. Elérhető Bogár csapszeges- és gömbfejes-, illetve Transporter T1 és T2 első futóművéhez.
Ezzel a piros uretánból készült perselykészlettel kiváltja a tűgörgőscsapágyakat és belső bakelit perselyeket. Tökéletes minden területen. A gyakorlatban a belső a Bakelit perselyeket és a külső a tűcsapágyakat helyettesíti. Az urethan sokkal ellenállóbb, tartósabb mint a std gumik, Ajánljuk Buggy-ra és homokfutókra kifejezetten.
Használd hozzá a könnyü szerelésü rozsdamentes acél bilincs készletet a 1351-1-et. Gömbfejes 1964 augusztus után gyártott bogarak, Karmann vagy Typ 181 hez. Ültetett autóhoz. Teljesen mindegy, hogy Puma futómüvel ültetetthez szereled vagy az ültetett tengelycsonkhoz rakod.
EMPI minöségben, urethan szilentekkel a csomagban.
Stabilizátor, elsö, gömbcsuklós futómühöz, süllyesztett. Vastagabb, 3/4 col os ,acélból készült, horganyzott. Uretán perselyekkel.
Kétségtelenül az egyik legjobb alkatrész, amit az elmúlt években gyártottak. Végre megszabadulhatunk a vízpumpafogótol, a kalapácstól és minden egyéb, nehez boldogúló szerszámtól. Ezeket a bilincseket az elsö lengőkar rudak és az azt összekötö szilntek rögzítésére használják. Rozsdamentes acélból készült. 4 darab, 2 nagy, + 2 kicsi.
A legjobb módja annak, hogy leengedje a Bogár első részét! Pontosan becsavarozódik, mint az eredeti, ugyanazzal a rögzítőelemekkel, hegesztés és vágás nélkül! 1 collal szélesebb nyomtáv a következménye!
A legjobb módja annak, hogy leengedje a Bogár első részét! Pontosan becsavarozódik, mint az eredeti, ugyanazzal a rögzítőelemekkel, hegesztés és vágás nélkül! 1 collal szélesebb nyomtáv a következménye!
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.