Kétségtelenül az egyik legjobb alkatrész, amit az elmúlt években gyártottak. Végre megszabadulhatunk a vízpumpafogótol, a kalapácstól és minden egyéb, nehez boldogúló szerszámtól. Ezeket a bilincseket az elsö lengőkar rudak és az azt összekötö szilntek rögzítésére használják. Rozsdamentes acélból készült. 4 darab, 2 nagy, + 2 kicsi.
Az urethan csapágypersely beszerelése leegyszerűsíti az első híd és a lengőkarok összeillesztését. Kellő támasztást biztosít kopott alkatrészek használata esetén is. Elérhető Bogár csapszeges- és gömbfejes-, illetve Transporter T1 és T2 első futóművéhez.
Ezzel a piros uretánból készült perselykészlettel kiváltja a tűgörgőscsapágyakat és belső bakelit perselyeket. Tökéletes minden területen. A gyakorlatban a belső a Bakelit perselyeket és a külső a tűcsapágyakat helyettesíti. Az urethan sokkal ellenállóbb, tartósabb mint a std gumik, Ajánljuk Buggy-ra és homokfutókra kifejezetten.
Használd hozzá a könnyü szerelésü rozsdamentes acél bilincs készletet a 1351-1-et. Gömbfejes 1964 augusztus után gyártott bogarak, Karmann vagy Typ 181 hez. Ültetett autóhoz. Teljesen mindegy, hogy Puma futómüvel ültetetthez szereled vagy az ültetett tengelycsonkhoz rakod.
EMPI minöségben, urethan szilentekkel a csomagban.
Stabilizátor, elsö, gömbcsuklós futómühöz, süllyesztett. Vastagabb, 3/4 col os ,acélból készült, horganyzott. Uretán perselyekkel.
A legjobb módja annak, hogy leengedje a Bogár első részét! Pontosan becsavarozódik, mint az eredeti, ugyanazzal a rögzítőelemekkel, hegesztés és vágás nélkül! 1 collal szélesebb nyomtáv a következménye!
A legjobb módja annak, hogy leengedje a Bogár első részét! Pontosan becsavarozódik, mint az eredeti, ugyanazzal a rögzítőelemekkel, hegesztés és vágás nélkül! 1 collal szélesebb nyomtáv a következménye!
A bogárhátú kedvelők kétségtelenül ismerik a MC Pherson első felfüggesztés jellemzőit, amelyek ezen típusokhoz fejlesztettek már ki. Nem csak végtelenül jól kormányozhatóak voltak már ezen típusok, de van néhány gyenge pontjuk is. Ezek egyike, hogy a kopások vagy a túl használat miatt rendellenes rezgések alakulhatnak ki, amelyek kellemetlen vezetési és komfort élményt ad a használónak. Ez az oka annak, hogy a BBT bőséges kínálattal rendelkezik futómű alkatrészekből. Ez a lengőkar szilent 197...
Ez az állítómag helyettesíti a rugólapok rögzített központi rögzítését egy eredeti első tengelyen, és az eredeti helyére hegesztik. Ez lehetővé teszi a végtelen magasságállítást, más néven "Sway-a-Way" stílust. A megfelelő müködéshez 2 db szükséges, egy felül és egy alul, és jó hegesztési készség mindenképpen szükséges. A darabonként árúsítjuk, és elérhető a korai függöcsapszeges és a későbbi gömbcsuklós futómüvekhez is
Mi, a BBT, unjuk az elülső agy zsírsapkáját, amely régóta elérhető volt. Őszintén szólva alig használtuk a meglévő utángyártott termékeket saját autóinkra. Ehelyett inkább a NOS-t vagy a használtakat részesítettük előnyben. Úgy gondoltuk, itt az ideje, hogy elkészítsük a sajátunkat, és ez teljesen sikerült. Az eredetivel azonos anyagból, azonos anyagvastagsággal és méretben, ugyanolyan kinézettel és kivitelezéssel készítettük el. Egyszerű és tökéletes, pontosan olyan, mint a Volkswagen sok év...
Mi, @ BBT, unjuk az elülső agy zsírsapkáját, amely régóta elérhető volt. Őszintén szólva alig használtuk a meglévő utángyártott termékeket saját autóinkra. Ehelyett inkább a NOS-t vagy a használtakat részesítettük előnyben. Úgy gondoltuk, itt az ideje, hogy elkészítsük a sajátunkat, és ez teljesen sikerült. Az eredetivel azonos anyagból, azonos anyagvastagsággal és méretben, ugyanolyan kinézettel és kivitelezéssel készítettük el. Egyszerű és tökéletes, pontosan olyan, mint a Volkswagen sok év...
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.