Felújító készlet a váltó orrához, perselyek, szimering, pont ami elkopik. Ha ez kevés akkor már kapható az egész váltó orra , vagy csak a részei, kapcsoló rúd, vagy csak a szimering. Álltalában mind a 1492- es cikkszámon találod, vagy a környékén
M30 x 1.5 A 1411 a cikkszáma a saszsegnek hozzá! Használható a 63-67 közötti buszokra is, de azok eredetileg 6 koronások, megtalálod a 1448-100 cikkszám alatt.
A 2-es típusú hajtómű hajtóművét 1949-től 1967-ig redukciós dobozokkal szerelték fel, hogy erősebb sebességváltót hozzanak létre, és több helyet teremtsenek a jármű alatt. 4 fogaskerék és 8 csapágy (mindkét oldalon) található az olajfürdőben futó redukciós dobozokban. Rendszeres karbantartás és szakszerű használat mellett ezek az alkatrészek nem sérülnek meg könnyen, bár sok kilométer megtételekor a fogaskerekek és a csapágyak kopást mutathatnak. A 08/63-as modellen csak akkor tudja kihúzni a...
A 2-es típusú hajtómű hajtóművét 1949-től 1967-ig redukciós dobozokkal szerelték fel, hogy erősebb sebességváltót hozzanak létre, és több helyet teremtsenek a jármű alatt. 4 fogaskerék és 8 csapágy (mindkét oldalon) található az olajfürdőben futó redukciós dobozokban. Rendszeres karbantartás és szakszerű használat mellett ezek az alkatrészek nem sérülnek meg könnyen, bár sok kilométer megtételekor a fogaskerekek és a csapágyak kopást mutathatnak. A 08/63-as modellen csak akkor tudja kihúzni a...
33 bordás, 36 mm-es orr, M8-as menetek, 2 darab van egy szettben. Átalakító adapter Typ 1-es azaz bogár váltót rakni a Buszba. Így lesz a 100mm-es átméröjü féltengely a helyén.
Ez a tömítés a sebességváltó -07/60 lendkerék oldalán helyezkedik el, és biztosítja, hogy az olaj ne tudjon szivárogni az elsődleges tengely mentén.
A nagyobb gallér biztosítja, hogy ne illessze túl mélyre a tömítést, mivel az osztott házas hajtóműveknél még nincs megfelelő mélységhez megfelelő belső pereme, mint a későbbieknél. A későbbi BBT 1416-os tömítés is belefér, de túlságosan eltolhatja, amitől szivárogni kezd. Megfelelő, kiváló minőségű alkatrészek a tökéletes illeszkedé...
A BBT termékfejlesztési részlege már régóta tervezi ezen olajterelők gyártását, azonban a szerszámozáshoz és a gyártáshoz jó gyártót találni nagyon összetett feladat volt. Mindenesetre az idő meghozta a megoldást, és nagyon elégedettek vagyunk az eredménnyel. Az olajterelő lemezek a hátsó fékdobokon találhatók, és jelentős feladatuk, hogy megakadályozzák, hogy a hajtóműből származó olaj a lengőtengelyen keresztül a fékbetétre kerüljön. Az eredeti lemezek gyakran megsérülnek a korrózió követke...
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.