Ez a tömítés a sebességváltó -07/60 lendkerék oldalán helyezkedik el, és biztosítja, hogy az olaj ne tudjon szivárogni az elsődleges tengely mentén.
A nagyobb gallér biztosítja, hogy ne illessze túl mélyre a tömítést, mivel az osztott házas hajtóműveknél még nincs megfelelő mélységhez megfelelő belső pereme, mint a későbbieknél. A későbbi BBT 1416-os tömítés is belefér, de túlságosan eltolhatja, amitől szivárogni kezd. Megfelelő, kiváló minőségű alkatrészek a tökéletes illeszkedé...
A BBT termékfejlesztési részlege már régóta tervezi ezen olajterelők gyártását, azonban a szerszámozáshoz és a gyártáshoz jó gyártót találni nagyon összetett feladat volt. Mindenesetre az idő meghozta a megoldást, és nagyon elégedettek vagyunk az eredménnyel. Az olajterelő lemezek a hátsó fékdobokon találhatók, és jelentős feladatuk, hogy megakadályozzák, hogy a hajtóműből származó olaj a lengőtengelyen keresztül a fékbetétre kerüljön. Az eredeti lemezek gyakran megsérülnek a korrózió követke...
A BBT termékfejlesztési részlege már régóta tervezi ezen olajterelők gyártását, azonban a szerszámozáshoz és a gyártáshoz jó gyártót találni nagyon összetett feladat volt. Mindenesetre az idő meghozta a megoldást, és nagyon elégedettek vagyunk az eredménnyel. Az olajterelő lemezek a hátsó fékdobokon találhatók, és jelentős feladatuk, hogy megakadályozzák, hogy a hajtóműből származó olaj a lengőtengelyen keresztül a fékbetétre kerüljön. Az eredeti lemezek gyakran megsérülnek a korrózió követke...
Amikor két fém alkatrész fut egymáson, mindig lesz néhány fém mikrorész (fémreszelék) koborolva a váltóban. A sebességváltókban az a kevés reszelék marad, amely felszívódik az olajban. Nos, ez a mágneses leeresztő csavar kiszedi ezeket a mikrofém alkatrészeket az olajból, és megtartja a következő olajcseréig! Azt hiszem, nem kell mondanunk, hogy ez egyenes összhangban van a sebességváltó élettartamával? Hosszabbítsa meg a váltó élettartamát nagyon alacsony költséggel!...
A kései T1 buszokhoz 64 óktóberétöl,végig az összes T2 busz 1968 tól egésszen a gyártás végéig 1979 júliusáig ezek voltak a hátsó lebgökat ütközö gumijai ezeknek a típusoknak.
Illetve ezek voltak a T1 T2 Brazil buszokon is, illetve a Typ 181 en is.
z ehhez tartozó konzolok pedig a 1459-250 a T1 en a Kübelen és a T1 Brazilon volt ennek a guminak a tartó konzola (egy csavarral a féltegelyházon) , a 1459-251 pedig ugyan ezen típusokhoz, CSAK 2 csavarral felfogatva a félteng...
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.